Wat vinden jullie van de naam Bruno? Het blijkt dat deze naam vaak gebruikt wordt voor een hond. Om die reden dus een twijfel geval.
Sorry... Ja ik vind het echt een honden-naam Ken overigens wel iemand die zo heet (een belg), soms zijn namen in Belgie gangbaarder dan in NL of andersom...
idd vaak een honden naam, hier heet ons paard Bruno. maar als jullie het mooi vinden waarom niet. tegenwoordig krijgen honden vaak namen die ook aan kinderen gegeven worden.
Je wilt niet weten hoe veel mensennamen als hondennamen gebruikt worden. Seph, Kim, Jack, Mara, Puck. Ik noem maar wat honden op die ik ken. Ik denk niet dat je je daar moet door laten afleiden. Bruno vind ik nog niet zo heel 'honds'. Als je kiest voor Buddy, Rakker of Spot zou ik me eens achter de oren krabben
De man van een vriendin heet zo, is een Braziliaan en past prima bij hem. Bij een oerhollands kindje vind ik het niet zo leuk.
Ik vind het een leuke naam. Max is ook een naam die gegeven wordt aan honden, maar vind het voor een jochie ook super leuk.
Hier een kennis van mn man, is zn bijnaam Bruno.. maar hij is ook heel donker. . Heeft een buitelandse moeder maar wel een nederlandse vader.. in het echt heet hij gwn Danny
ik vind het wel een beetje een hondennaam. Of iets voor een een meditterraans kindje. maarja, heel wat namen worden ook voor honden gebruikt dan blijft er straks niks meer over.
Ik vind het een mwah naam.. Wordt inderdaad meer aan dieren dan aan mensen gegeven denk ik (ik denk zelf overigens meer aan een beer dan aan een hond). Ik vind 'm wel kunnen bij een jongen/man met bruin haar en bruine ogen. Als de kans groot is op een blondje of roodharige met blauwe of groene ogen zou ik zeker niet voor deze naam kiezen.
Bruno Mars is ook maar een artiestennaam en niet zijn echte naam . Ik ken idd een belg die Bruno heet, daar komt het wat vaker voor volgens mij. Ik vind het geen leuke naam voor een kind, sorry. Voor een volwassene gaat het nog wel, maar een kind wordt nou eenmaal nooit als volwassene geboren.