Hallo Dames, Ik weet niet zo goed waar ik mijn vraag op dit forum moet stellen want de meesten hier zijn denk ik bezig met een kindje te krijgen maar ik ben 8 maanden geleden bevallen van ons 1e wondertje. Nou is mijn vraag eigenlijk of hier meer dames zijn die endometriose hebben en na het krijgen van een kindje weer last hebben gehad. Ondanks dat ik de pil al weer maanden door slik heb ik de laatste tijd weer erg veel pijn. Ik snap het niet want voorheen kon ik het altijd rustig houden met de pil omdat er dan in wezen niks gebeurt in je buik. Maar toch heb ik soms weer ineens zo'n scherpe pijnscheuten in m'n buik dat ik mijn best moet doen om het niet uit te gillen. Vandaag voel ik ook steeds steken en kan ik geen stap verzetten alsof ik mijn indalingsweeën weer opnieuw beleef. Heb dus echt het gevoel dat de pijn van mijn basrmoedermond komt. Nu moet ik ook zeggen dat ik een spoed keizersnede heb gehad en maak mij soms zo'n zorgen dat er verklevingen op het litteken of erger nog in mijn baarmoeder groeien. Iemand met ervaring? Vinden jullie dat ik het ziekenhuis weer moet contacten of hoef ik me niet zo'n zorgen te maken en is het gewoon de pijn die bij endometriose hoort