Ik duim mee... ! Reageer ff hier zodat ik je andere topic niet volspam.. Spannend , bah niks aan die spanning he ! Trouwens die digitale zegt vanaf 481 hcg pas 2-3 Dus das wel logisch dat ie nog 1-2 zegt.. Zou over een paar dagen pas 2-3 kunnen geven aan de hand van jouw waarde v gister..
Lieve juul, ik heb wel lichtere testen gehad, bij een goede zwangerschap. Deze is echt donkerder dan de eerdere. Ik heb er vertrouwen in!! xxx
Lief stiertje en kippetjuh! De test van vandaag geeft weer een beetje goede moed. Maar het blijft zo onzeker allemaal... We blijven duimen en hopen. Ik hou jullie op de hoogte.... In het volgende bericht nog even de test van gisteren en die van vandaag...
woow meid wat een verhaal zeg en wat zenuwslopend.. ik duim gigantisch met je mee dat het goed zit.. deze testen zien er wel goed uit.. wat kan ik me goed voorstellen dat je het eng vind. bang voor de zoveelste teleurstelling! ik duim voor een plakker.. Het is jullie gegund!
Oh juul gefeliciteerd en ze lopen mooi op hoor ik duim voor je dat het goed blijft gaan en jullie elfje er een brusje bij krijgt
Jeee wat een wonder! En logisch de spanning maar het gaat de goede kant op! Voorzichtig gefeliciteerd!!!
Wauw, die testen zien er echt wel mooi uit. Maar snap dat een lagere uitslag dan gedacht je weer onzeker maakt. Knuffel en ik hoop je woensdag overtuigend te mogen feliciteren!
Allereerst wil ik je voorzichtig feliciteren! Ten tweede heb ik bij m'n eerste mega knallers gehad en al heel snel. Bij m'n tweede liep de kv mega langzaam op, ook steeg m'n hcg pas elke 72 uur ipv 48 uur. Kruidvat doet er tegenwoordig veel langer over om goed te kleuren! Bij m'n tweede was 56 m'n begin waarden op 4+5, ik moest me maar voorbereiden op een vroege miskraam aldus zkh. Tja; het bewijs is er, want m'n tweede meisje slaapt nu. Bij de derde knalde alles direct weer, maar de kv niet, die had echt meer als 5 min nodig om goed te kleuren en dat zie ik op zp nu ook veel. Kortom, ik denk dat je hoop moet houden net als je mannetje zegt. Een waarde zegt eigenlijk niets over en doorgaande zwangerschap is m'n ervaring. Bij m'n oudste enderde alles torenhoog! En bij de tweede mega laag en zelfs meerdere malen gehoord dat ik een mk zou krijgen, niet dus.... Ik blijf hopen voor je! geweldig dit!
Hoe het gaat ... Een hele goede vraag. Terwijl de aflevering van afgelopen vrijdagavond van K3 zoekt K3 (vind ik stiekem best leuk om te kijken) neem ik eindelijk even de tijd om te schrijven. Hoe het gaat... Ik probeer vooral afleiding te zoeken om maar niet teveel na te denken. Voel dat ik blijf balanceren tussen hoop die ik niet durf te hebben, heel onzeker zijn over welke kant het op gaat en natuurlijk de oh zo bekende angst van dat het niet goed zit, verkeerd afloopt. Merk dat ik me vooral in probeer te dekken voor dat laatste. Gisteren - uiteraard - de oude testverslaving zit er kennelijk nog - zowel in de ochtend als in de middag weer een testje gedaan. Na die in verhouding donkere test van vrijdag viel dat natuurlijk weer tegen. De test was niet donkerder en in de middag leek hij zelfs iets lichter. Dus met een wat weemoedig gevoel ging ik samen met mijn elfje - (mijn vriend moest werken tot 00.00) naar de verjaardag van mijn neefje en nichtje. Was er niet helemaal met mijn hoofd bij, maar niemand heeft er denk ik wat van gemerkt. Eenmaal thuis, toen ons elfje lief naar bed was gegaan, heb ik me gesetteld op de bank met even verstand op nul en lekker wat series gekeken en mezelf verwend met lekkere oatmeal cookies en ben & Jerry's cookiedough. Gelukkig was mijn vriend bijtijds thuis en hebben we nog even geknuffeld. Mijn lieve optimist blijft vertrouwen houden. En dan ben ik weer zo bang voor ook zijn teleurstelling. Stom hè? Vanmorgen was ik al vroeg wakker. Had het hartstikke warm. Waar ik toen ik de vorige keer dat ik zwanger was, bruinverlies had, maar knaltesten, heb ik nu geen bruinverlies, maar langzaam oplopende testen. Allebei onzekermakend, maar denk dat ik dan liever knaltesten heb en een goede bloeduitslag dan dit. Nadat ik weer een kruidvat testje had gedaan, besloot ik om maar even te gaan hardlopen. Deed ik de vorige keer niet, maar nu moest ik gewoon even mijn zinnen verzetten. Het was prachtig weer en ik heb heerlijk rustig gelopen tussen de gele herfstbladeren op de paden in het park. Weer verward, de test was weer iets donkerder. Denk overigens even donker als die van vrijdag, maar het gaf weer een klein beetje beter gevoel dan gisteren. Het zullen lange dagen worden tm woensdag. Hoewel, morgen heb ik een deel van de cursus buiten de deur, op locatie met overnachting. Dus waarschijnlijk geen tijd om te testen of jullie te updaten. Jullie steun en ervaring (dankj Babii!) geven me een lichte hoop. Woensdag weet ik hopelijk ietsje meer. Tenzij er voor die tijd al bruinverlies of roze of roodverlies zal zijn. Maar dat is er vooralsnog niet. Zal zo een foto van vandaag plaatsten. Nogmaals, zo fijn jullie medeleven en steun weer. Echt. We hebben het verder met niemand gedeeld, dus kan hier echt even mijn gevoel en vooral mijn angst en onzekerheid kwijt! X
Testen van gisterochtend en gistermiddag. Niet donkerder dan die vrijdag eind vd dag. Weer zo onzekermakend....
Oooh ja ik snap je gevoel zo ontzettend goed! Zelfbescherming noemen ze dat ook wel... Het blijft spannend .. Heel nuchter en realistisch bekeken lopen ze wel echt op en vind ik de test van vandaag heel mooi.. En ja, mee eens dat ze "langzaam" oplopen maar elke zwangerschap is anders en je lichaam reageert daar niet elke keer hetzelfde op.. Kijk nou eens, stel dat dit testen waren van iemand anders.... Lopen ze op?? Is de laatste foto een mooie test? Mooie duidelijke streep?? Ik zeg jaaa ! Hou je taai, zelfbescherming is ook oke, mag er zijn! X
Dank je Kippetjuh! Ook voor de mooie foto's bij elkaar! Ben ik zelf nooit zo handig in ☺️!
Juulzon, wat een spannende tijd meis! Maar wat bijzonder om te zien dat het dus toch weer gelukt is een 2e streepje te plassen . Ik snap je onzekerheid helemaal, zowel de lage hcg als de langzaam oplopende testen heb ik ook gehad en helaas maar waar, bij mij zijn deze zwangerschappen allebei geëindigd in een miskraam . Maar goed ik ben dan ook niet een normaal geval met nu al 4 miskramen op rij. Ik zou als ik jou was stoppen met testen, hoe moeilijk ook. Maar die testen maken je alleen maar onzeker en ook een dikke vette streep zegt helemaal niks (ook ervaring mee icm een uiteindelijke mk). Je kunt gewoon niet meer doen dan afwachten, dat is natuurlijk vreselijk moeilijk, maar wel de waarheid. Ik heb mijn laatste zwangerschap maar 2x getest en toen gestopt, en het gaf mij echt veel meer rust. Helaas is ook dit een mk geworden maar ik had in ieder geval niet die onzekerheid van of m'n testen wel opliepen, dat vond ik nl altijd zo vreselijk die onzekerheid. Ik ga in ieder geval heel hard voor jullie hopen dat dit een plakkerd is!!!