Babii, dat verhaal, van dat slapende wondermeisje in haar bedje, dat geeft een beetje moed en hoop! Dank voor het delen. Alle berichtjes samen hebben me iets nuchterder naar die indicator doen kijken.... Morgen meer! En meisjes, zo lief jullie meedenken en steun! Dank!!
Ja dat wonder meisje dat pas bij ruim 6 weken een normale test aangaf. Ellende en onzekerheid. En dat icm alle bloedingen die ik had bij haar. Nee hoor, kijk aub niet naar die indicator. Komt helemaal goed, ook jullie kindje is een wonder kindje en daar mag je lekker van genieten . Je testen lopen prachtig op en positiever wordt hij niet denk, lol.
Slik... Nadat ik net met een positief gevoel wil slapen, moet ik nog even plassen... En tot mijn grote schrik, een veeg roze verlies... En last van mijn onderrug De hoop is weer weg... Nu proberen te slapen...
Och meis, maar dat kan allemaal hoor! Snap je angst, maar hopelijk blijft het hierbij en is het puur van de nesteling. Hier bloed ik momenteel ook snel, ben beter doorbloed schijnt. En krampjes, die horen he.... Geef je een dikke schouderklop! Hou hoop xxx
Oh Juul wat spannend allemaal!!! Heel veel succes morgen! Mijn ziekenhuis deed nooit hcg in bloed testen en gingen gewoon uit van een positieve test is een positieve test. Deze laatste is echt HEUL positief 😃 ik gun het je zoooo!!!
Wat vannacht roze was, was vanmorgen bruin (zo'n roestkleurig rood).Maar ook best veel voor mijn gevoel. Bracht de utro in met zo'n utro-ding en er zat ook gewoon best wat bruin aan... Had ik eindelijk een mooie donkere test, dan nu dit... Het geeft zo een onzeker en onrustig gevoel... Merk aan mijn vriend dat hij me te pessimistisch vindt en hij kan ook niet mee naar het ziekenhuis. Dat maakt me wel verdrietig. Alsof ik mijn gevoel ook niet mag uiten ofzo. Hoop dat ik een verhaal zoals jouw tweede meisje mag hebben Babii. Maar heb nu echt een raar gevoel in mijn onderbuik. Misschien toch een beetje alsof ik ongesteld moet worden. Of misschien toch iets anders door een lage rugpijn. Maar het zeurt me gewoon teveel . Nou ja, over een paar uur hopelijk meer duidelijkheid. Dank voor jullie meeleven! Iedere keer.
Wat een onzekerheid juulzon! Hopelijk krijg je snel goed nieuws. Dikke knuffel en ik blijf voor je duimen!
Juulzon, in onze tocht naar een derde wonder kwam ik jouw verhaal 2 jaar geleden tegen. Blij om te zien dat wonderen bestaan, zijn ook wij rond die periode verrast met een bijna onmogelijke zwangerschap van een cryo. Af en toe keek ik even stiekem of jullie de wens hadden voor toch nog een tweede, gewoon omdat verhalen van sommige mensen je bij blijven. Nu lees ik hier dat je een (meerdere ) positieve test hebt. Ik snap je angst, ongeloof dat het zomaar goed kan gaan en vrees voor het ergste. Maar bovenal wens ik jullie vandaag fantastich nieuws, een goede echo en hopelijk goed gestegen hcg.
Ben net bij de gyn geweest. Op de echo was slechts een dik baarmoederslijmvlies te zien. Ze benadrukte dat het HCG wel erg laag was, maar dat het de eerste weken erg kan schommelen. Echter, er zou nu echt wel een stijging moeten zijn. Het zou minstens 400 moeten zijn. En pas vanaf 1000 zou er iets te zien zijn op een echo. Dus heb net weer bloed laten prikken. Wordt vanmiddag gebeld.... Als de bloeduitslag boven de 400 is, dan volgende week donderdag(middag) om 14.00 opnieuw een echo. Heb nog steeds een heel onzeker gevoel en gezien dat zeurende gevoel in mijn rug een slecht voorgevoel . Nog steeds wat bruinig verlies, na de echo weer. Ivm die cursus kan ik pas id vroege avond een update geven, maar ik doe mijn best dat zsm te doen...
Wat een spanning en onzekerheid. Ik hoop echt van harte dat je HCG mooi gestegen is! Heel veel sterkte!!
Oh lieve Juul, ik zag de prachtige knaltest.... En dan het bruinverlies wat meteen weer zo onzeker maakt.. Ik duim voor de beste waarde ever !
Lieve Juul, ook ik duim heel hard voor je, dat t maar flink gestegen mag zijn en t bruin gewoon weg gaat! Hele dikke knuffel!!
Ik duim met je mee Juul! M'n verhaal was natuurlijk ook niet goed. Ik had een hematoom helemaal rondom de vruchtzak en de kans was 97% dat ze meegesleurd werd met de bloedingen. Verloor ook echt helderrood bloed met stolsels en pak maandverband per dag. Maar ze is er wel. En een beetje roze en daarna bruin, dat is niet gek. Heb hier in week 8 dus veel bruin verloren, was als de dood. Ik ha ervan uit dat het goed zit bij je! Ben benieuwd naar je echo!!
Oei ik lees het nu pas! Ik ga duimen voor een 400 hcg, maar ja; bij m'n jongste zou ik een mk krijgen want hcg was niet goed en ook die is er..... Ik blijf gewoon positief voor je hoor!
Zo, zit in de auto (nee, rij nog niet hoor) en ben rond 15u gebeld door de gyn. De uitslag. Ze was zelf een beetje dubbel. HCG was 321. Geen 400+, maar ze was ook niet heel ontevreden. Het wordt gewoon weer afwachten... Als het bruinverlies erg blijft doorzetten, moeten we er gewoon echt rekening mee houden dat het niet goed zal gaan. Houdt het op, is het beter, maar zegt het nog niets... Dus veel wijzer ben ik niet. Houd wel een zeurende onderrug en soms een wat onrustige buik, dus blijf geen positief gevoel houden. Het wordt weer een lange week vrees ik.... Vol duimen en kaarsjes voor een beetje hoop. En hopen dat het bruin echt weggaat... Zo blijft het weer een spannend verhaal... En eigenlijk zit ik daar helemaal niet op te wachten.... X
He bah Juulz, wat een onzekerheid Hoever zou je nu zijn? Want je had wel een positieve ovulatietest gehad toch? Ik hou ook hoop! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!