jongensnaam: Morris Dean? meisjesnaam: Robin Maddy? Ik heb speciaal voor deze vraag een anoniem account aangemaakt omdat ik absoluut niet wil dat iemand er achter komt..
Oh ja, we hebben al een zoontje met een stoere, korte hollandse naam die begint met een H. (4 letters) Ik ben bang dat als ik hem erbij zet dat het dan meteen duidelijk si wie ik ben....
Morris vind ik geweldig. Robin voor een meid ben ik niet weg van. Ik heb zelf een naam die voor beide kan en meer jongens is dan meisjes en heb er nog steeds problemen mee.
Nou, bijna alleen nog maar positieve reacties.... leuk! Twijfelde een beetje aan Morris, ik dacht dat deze naam erg wennen zou zijn voor veel mensen, maar jullie zijn erg positief. Mijn ouders moesten ook erg wennen aan de naam van onze zoon omdat die niet zo heel erg vaak voorkomt.... Ja, dan ik het je vertellen...! Groetjes Niki
Ik vind de 1e namen van allebei leuk, maar de 2e namen van geen van beiden. Maar je bent dus Niki wanneer is je uitrekendatum? Weten we hoelang we nog moeten wachten
Niet verder vertellen, hé? Ik ben vandaag 23 weken... Nu maar hopen dat niemand die ik ken dit onderwerp leest...! Groetjes Sjuulke
Anders druk je toch even op de meldknop? Even vragen of je naam weggehaald kan worden? Weet niet of het mag hoor, maar je kunt het proberen.... En de namen vind ik erg leuk! Vooral Morris!
Ja, dat had ik ook al geprobeerd met mijn berichtje... ach ja, ik ga er maar gewoon vanuit dat niemand die ik ken dit leest en zou ook wel erg kinderachtig zijn om het dan verder te vertellen, toch? Groetjes!
Morris en Robin vind ik erg leuk, Dean en Maddy eigenlijk allebei niet. Offtopic: heet het zoontje van Dinand Woesthoff niet toevallig Dean Maddy? Wel toevallig!
Ja, dat klopt... ik ben ook een enorme fan van kane (en Dinand), maar daarom heb ik ze niet gekozen we vinden de namen afzonderlijk van elkaar heel erg leuk! Inderdaad wel toevallig, ja...!