Niks geen symptomen....onzeker :(

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Lima 84, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    #1 Lima 84, 14 apr 2010
    Laatst bewerkt: 14 apr 2010
    Ik ben na 2.5 jaar eindelijk ZWANGER!!!! Helemaal happy natuurlijk maar nu begint de onzekerheid.
    Eerst de onzekerheid of ik wel zwanger kan raken..... Eergisteren de eerste positieve test in handen :D

Maar nu komt het. Ik ben nog maar 4 weken zwanger maar ik voel helemaal niks!!!! Mijn borsten zijn wat meer gespannen maar niet pijnlijk. Verder nergens geen last van. Ben vrolijk en vol energie. Merk ook niks aan de buik....

Herkennen jullie dit misschien ??

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd meid :D
    heel herkenbaar hoor, maar die symptomen kunnen nog komen ;)

3. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hi Lima,
    ik had helemaal hetzelfde! Ik werd daar ook zo onzeker van...

Probeer der van te genieten!
    En gefeliciteerd natuurlijk!

Liefs Inger

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik ben 4 weken en 3 dagen en ik begin sinds gisteren allemaal dingetjes te krijgen.......

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb de hele zwangerschap nergens last van gehad....heerlijk toch?! Snap wel dat je onzeker wordt, dat werd ik ook, maar aan de andere kant is het ook heel fijn!

6. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Hallo,

ik ben nu 5 weken zwanger en tot eergisteren wist ik niet dat ik zwanger was. Ik was er ook van overtuigd dat mijn ongi deze week zou komen. Ik heb dus ook nog nergens last van. Wel lees ik dat dat allemaal in week 6 te verwachten is. Dus ik maak mijn borst al nat.

Ik ben trouwens ook vreselijk ongeduldig. Het duurt nog zo lang en het is nog zo vroeg. Pff had ik maar vast een buikje

7. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik ben nu 4 weken en 1 dag zwanger en heb ook niet veel dingen. ben wel snel moe en heb soms een beetje zeurderig gevoel onder in mn buik. een vriendin van me is verloskundige en die zei dat het heel normaal is dat je nu nog niks van klachten hebt.. ik kan ook nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben en ben bang dat er alsnog een teleurstelling komt...

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    hihi....ik vond het ook allemaal zo vreselijk lang duren. Maar geloof me, het gaat zo snel en achteraf wilde ik dat ik NOG meer van m'n zwangerschap had genoten. Mis m'n dikke buik echt!!

9. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik had dat ook en ik heb heel wat zwangerschapstesten gedaan, omdat ik steeds wilde checken of ik wel echt zwanger was haha... Vanaf week 6 werd ik plots enorm misselijk en als ik vroeg op moest staan om te gaan werken, dan was ik heel de dag misselijk. Dit heeft tot week 13 geduurd en van de een op de andere dag was het over. En ook dàt maakte me weer onzeker, omdat ik opeens weer geen symptomen had. Heel herkenbaar dus. Geniet van je zwangerschap meis!!!

10. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Lekker van gaan genieten meid. Ik denk dat wij elkaar nog wel tegen gaan komen in een ander topic. Ik heb vandaag namelijk ook mijn eerste positieve test in handen gekregen.
    groetjes

11. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    die rottige onzekerheid ook! waarmee heb jij getest supernurse?

12. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    ik heb getest met kruidvat 2 voor 5 en met een test van testjezelf.nu.
    ik heb 1 dag voor NOD getest
    Bij mij kwamen binnen 2 minuten 2 duidelijke streepjes in het venster.

13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

Oww meid ik werd pas na 7 weken misselijk, en duurde tot ruim 18 weken.

14. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

gefeliciteerd !!!!

15. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Bedankt voor alle reacties. Misschien moet ik maar gewoon gaan genieten dat ik zwanger zonder al teveel "klachten" :D

16. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Hey hoi.
    Ik ben volgens de berekening morgen 8 weken zwanger, maar voel ook niet echt kwaaltjes hoor.
    Ben helemaal niet misselijk, alleen af en toe wat moe, en steken in de buik soms.
    En nu beginnen mijn tepels iets gevoeliger te worden.
    Groetjesss

17. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    nou ik zou zeggen wees blij, dat is makkelijk gezegd dat weet ik, maar ik ben inmiddels 8 weken en iedere dag voel ik me beroerder, van ochtend tot avond kotsmisselijk en moe, en obstipatie, en dit is echt niet leuk meer, zeker als je ook nog een dochter hebt rondlopen van bijna 2,5 jaar. maar begrijp me niet verkeerd, ik ben echt superblij met de zwangerschap en hier komen we ook wel weer doorheen!
    heel veel succes allemaal!

18. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Ik had de eerste twee weken ook nergens last van. Voelde me prima en had energie voor tien!
    Met 6 weken ben ik volledig 'ingekakt' en was ik echt niets meer waard. Heel veel overgeven, de hele dag misselijk, alleeeeen maar moe en echt sacherijnig.
    Sinds deze week beginnen de klachten af te nemen en voel ik me weer een beetje mezelf worden. :)
    Ik hoop voor je dat jij klachtenvrij blijft, maar je hoort wel vaak dat er in het begin nog niets aan de hand is maar dat het rond de zes weken allemaal gaat beginnen....

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Gefeliciteerd met je zwangerschap..
    De symptonen kunnen nog komen hoor.
    Bij mij is het deze week begonnen en het wordt erger..
    Ik zou maar zeggen geniet ervan..

20. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:)

Deel Deze Pagina