@HuiBooBee, Sam erg leuk, maar ik vind het toch teveel op Senn lijken.. Max, Nick, Rick, Mark, Cas, Roy niet echt ons ding. Mees, Tess, Merle, Veerle, Zoë, Nienke staan zeker op het lijstje leuk dat je ze vindt passen. Mila, Vera, Manou en Noor ga ik over denken, dankje! @L0nneke, Yes nog een Merle-fan! Niene, Veerle, Noor, Raf staan idd al op het lijstje! Mila wordt overnagedacht... Floor, Mick, Sjuul, Ferre, Joppe niet echt ons ding. Puck is een goede vriendin van mij dus dat wordt hem niet.. Rune erg leuk!!!!! Nu dus op nr. 1 : Senn, Ise en Mees of Senn, Ise & Merle Wat vinden jullie, nog meer inspi ook meer dan welkom, want ML is niet overtuigd helaas.
Senn, Ise en Mare wellicht? Aan een jongensnaam kan ik je niet helpen, ben blij dat wij nog een dochter krijgen
Senn, Ise en Marin/Maren.. Senn, Ise en Vajen.. Senn, Ise en Nore.. Senn, Ise en Noam/Noan.. Senn, Ise en Ties Senn, Ise en Joas
Bente, Merle of Liv is er mooi bij inderdaad! En wat , vind je van Elin, Mijke, Mette, Veerle/Veere? Jongensnaam Tijn, Lasse, Rens?
Korte namen met ook een s én e erin (of de klanken ervan), net als SEnn en iSE. Axel / Aksel Alex Carsten / Karsten Casper / Kasper Des Elias Elvis Esben, Espen Felix / Feliks Hessel James Jasper, Jesper Jens Jilles Jules Les Lorens, Laurens Mees Nels, Niels Rens Ties Torsten Wes, Wessel, Wesley Agnes Celeste Ellis Else, Elsa, Elsie Esha / Esja Esmee, Estee Estelle Ester / Esther Gisèle Hester Jescha / Jesha Jessa, Jessie Jules Kirsten Kristel Neske, Nessa Rosie, Rose / Roos Tess, Tessa, Tessel, Teske
@Minki, Senn, Ise & Mare, super leuk! @1986Lynn, Marin/Maren vindt ik toch net wat té volwassen klinken. Vajèn en Nore leuk! Noam/Noan, Ties en Joas niet echt ons ding. @Lieve8, Bente, Merle & Liv vind ik ook erg leuk! Tijn stond al op het lijstje, Rens komt er nog bij! @7Michelle7, wat een lijst! Alle namen die mij meteen opvielen : Elias, Jens, Mees,Rens, Else, Roos & Tess Nog meer inspiratie is welkom.. Ik ben eruit voor de meiden, maar voor de jongens. Helaas, vind ML het nog steeds niet leuk. Hij vind bijv. Senn, Ise & Lola leuk, wat ik dus echt niet vind passen...
Merle : super leuk! was t bij ons ook geworden als t een meisje zou zijn.... of Tess Vind Ise en Senn.ook. erg mooie namen! wat vindt je van Jurre? zo heet ons zoontje, ons tweede zoontje zal de naam Mees krijgen. Verder ook leuk: Senn, Ise en: - Finn - Jens - Mads -Jinthe -Jonne -Dante
Ik doe nog een gooi, voor bij Senn en Ise, wat een mooie namen! Senn, Ise en: Nena Liva Elke Silke Fieke Finne Fenne/Fenna Saar Sara Marit Gitte Ninthe Tieme Tim Jurre Bram Jens Sverre Daan Tije