Wij krijgen in mei een zoon en komen maar niet uit de naam... We hebben er 3 in gedachten, ben benieuwd welke jullie het leukst vinden: - Krijn - Gijs - Hidde
Als Rens een broertje krijgt noemen we hem Krijn! Dus ik vind Krijn juist wel heel leuk. Is weer eens wat anders.
Alle drie niet mijn smaak maar ik kan Gijs en Hidde wel waarderen. Krijn vind ik persoonlijk echt niet mooi.
GOEIE namen! Allemaal leuk. Ik denk dat ik Krijn het leukste vind omdat je die weinig hoort. Maar het is moeilijk kiezen, ik vind ze dus allemaal prima.
Gijs en Hidde vind ik prima namen, kan eigenlijk ook niks mis mee zijn . Krijn vind ik dan weer niet zo...
Bedankt, leuk dat er al zoveel reacties zijn! En wat vinden jullie van Rijk? Die staat ook in ons lijstje...alleen heet zijn vader Frank, wat maakt...FrankRijk....hmmm kan dit of is dit wel heel lachwekkend...?
dat zou ik niet doen.. ondanks dat ik Rijk een leuke naam vind. Maar roep ze straks maar eens als ze samen aan het voetballen zijn op straat: FRANK! RIJK!.. .neeee