Haha ik dacht ook dat het hier verzonnen was! Ik zal het woord ook echt nooit gebruiken buiten het forum om, alleen hier.
ik ken het woord ook als zijnde : broertje en/of zusje - maar dan verkorter en simpeler. Brusjes dag of brussendag vind ik leuker klinken dan broer/zussen dag. Juist ook voor de kinderen zelf. Ik geloof dat ik de term het eerst hoorde bij de VOKK.
ik ook! Al vind ik ''klussen'' als je daarmee bedoeld dat je sex hebt, een ergere jeukterm. Ik versta onder klussen dat je aan het behangen en verven bent.
Het allerergste woord dat ik hier ooit gelezen heb is toch wel "onderkantje", die vind ik zelfs nog jeukiger dan klussen. Of ongi.
Ik vind het persoonlijk ook echt een vreselijk woord! Wist eerst ook niet wat er mee bedoeld werd en vond het zo dom staan... Nu nog altijd eerlijk gezegd. Maar goed, ieder zijn ding denk ik dan maar.
Brusje vind ik niet zo raar klinken. Klussen mwah wel een beetje raar maar zelf ook gebruikt. Maar echt jeuk krijg ik inderdaad ook van 'mijn mannetje' en 'hubby'!! Bij 'mijn mannetje' zie ik altijd een klein kaboutertje voor me die thuis niets te zeggen heeft.. en hubby is gewoon verschrikkelijk.
Whahaha ik moet lachen om jullie. Zullen we er een 'irritante woorden' topic van maken? Brusje vind ik trouwens ook een zwaar irritant woord, daarom gebruik ik het ook vrijwel nooit. Onderkantje en plakbeeb... dat zijn hoop ik toch niet serieus woorden die hier gebruikt worden??
Helemaal mee eens... en het ergste is nog dat het wel lijkt of deze woorden steeds meer gebruikt worden hier op het forum .
Een baby die in je buik blijft zitten tot het de juiste tijd is om eruit te komen, oftewel een goed uitgedragen zwangerschap.
Hahaha, wat een plakbeeb is? Met een mikraam blijft een kindje niet "plakken". Dus met een plakbeeb wordt een kindje bedoeld wat wel blijft "plakken". Wordt ook wel eens gezegd dat men een contract met pattex of bison gaat afsluiten voor een plakbeeb.