Plakbeeb wordt ook wel geschreven als plakbeep en ik kom dit woord met enige regelmaat tegen hier in topics ( ) Het is volgens mij dan nog pril in de zwangerschap en dan hopen ze dat de beeb/beep blijft plakken in de baarmoeder. Kijk ik hoop natuurlijk ook dat prille zwangerschappen goed gaan, maar plakbeeb vind ik 1000x niets!
Tja iedereen vind bepaalde woorden wel irritant. Zijn het niet deze woorden dan wel vanuit een bepaald dialect of straattaal. Dat krijg je nou eenmaal met veel mensen op 1 forum.. Zou een beetje belachelijk zijn om enkel ABN te aanvaarden op een openbaar forum....
ik ben het er wel mee eens dat ik hubby ook wel erg fout ben ik noem mijn vriend ook vaak mijn mannetje, maar dat is begonnen toen hij nog in het leger zat en een "stoere man" was en hij op mannetje zo leuk reageerde
Brusje, brrrr...jeuk! Je wilt toch een tweede, derde, vierde etc kindje. Toch niet in eerste instante een broertje of zusje voor je eerste kind(eren)?
En dit kan ook niet, je bent zwanger van je man en in verwachting van een brusje voor Lucas. Zwanger van je eigen kind lijk mij raar
het zou eerder een verademing om te lezen zijn! (al die vreselijke taal- en spellingsfouten die veelal zijn afgeleid uit dialecten) maarja ieder zijn irritaties laten we maar zeggen.
hahahahahahahaha geweldig!!! ik ben zelf ook geen fan van het woord maar zag het zo vaak voorbij komen dat het mijn nieuwschierigheid wel prikkelde van waar komt het vandaan