Hi allemaal, ik had 8 juli een positieve Ovu test, nu had ik gratis een zwangerschapstest gekregen van zwanger en kids bij het bestellen. Daar staat op dat je 5-10 dagen vroeger kan testen.. ben zo ongeduldig Heeft er iemand daar ervaring mee ik heb trouwens een cyclus van 30-33 dagen
Bedoel je 8 augustus? Ik zelf zou het niet doen, want er kan nog zoveel fout gaan, des te groter is de teleurstelling! Maar als je het echt graag Wil, moet je het gewoon lekker doen!
Zwanger en Kidstesten staan nu niet bekend als betrouwbaar sorry. En 5 tot 10 dagen eerder testen dan NOD is bijna onmogelijk. Na eisprong moet het eitje zich eerst nog innestelen. Innesteling vindt 5 tot 10 dagen na eisprong plaats. Vanaf innesteling maak je HCG aan. Een paar dagen NA innesteling kun je een zwangerschapstest proberen. Dus 5 tot 10 dagen voor NOD testen is onzin. Dikke kans dat de innesteling dan nog niet eens heeft plaatsgevonden! Dan zou je al 4 dagen na eisprong kunnen testen? Onmogelijk! Als je 8 Augustus een positieve ovulatietest had, is je eisprong uiterlijk 10 augustus geweest. Je NOD is dan 24 augustus. Je zou vanaf 20 augustus een vroege zwangerschapstest kunnen doen. Succes!