Volgen jullie ook het nieuws dat het al uitgelekt zou zijn? De hoofdprijs zou vallen in Krimpen aan de Ijsel. Mocht het zo zijn.. dan zeg ik echt mijn lidmaatschap per direct op. Het zou donderdag al bekend zijn gemaakt terwijl je nog wel loten kon kopen. Wat een boze reacties ook op Facebook. Ik ben benieuwd!
"Een woordvoerder van de loterij ontkent het gerucht en geeftaan dat de trekking vrijdagochtend 1 januari pas om tien uur plaatsvindt. ,,Alle postcodes maken nog evenveel kans op de prijs. Dit jaar gaan we anders te werk: omdat het weer zo zacht is gaan we miljoenen uitreiken per helikopter. Zes keer 1 miljoen en 1 keer 43,9 miljoen. We hebben om die reden 160 locaties in het land gebeld met de vraag of we er eventueel zouden kunnen landen", vertelt Selma Hetharia." Hier zijn ze ook gesignaleerd....
Winnende postcode is 6131 in Sittard hebben ze bekendgemaakt. Is bij mij in de buurt. Heb zelf geen lot.
Ineens een volledige cameraploeg in je huiskamer, volledig overvallen. Ik geloof dat ik niks meer zou weten te zeggen Wel droge opmerking van die man, winnen een half miljoen, vrouw zegt 'ik heb vier dochters', man zegt: die kunnen wel honderd euro krijgen
Ik word altijd een beetje emo van die oprechte reacties 😢😅 Zit met iedereen mee te janken 😆