Lieve meiden, Vandaag uitgangsecho voor mijn zesde en laatste iui. Nu bleek ik op dag 4 al 2 follikels van rond de 17 mm te hebben. Kunnen geen groeiende eitjes zijn dus is vast gesteld dat het 2 cystes zijn. Dus deze maand geen hormonen spuiten omdat het risico te groot is dat de cystes dan erg gaan groeien. We gaan deze ronde dus weer oldskool aan de bak want er is natuurlijk altijd een kans ( er is bij ons beide niks mis namelijk) Helaas zitten de cystes wel aan de kant waar ik ook mijn eisprong verwacht... Geen idee of dit een goede eisprong in de weg staat... Wie heeft hier ervaring mee? Lieve groetjes, Yvonne
Volgens mijn gyn heeft een cyste geen invloed op de eisprong. Ik heb tijdens elke cyclus op cd 4/5 cysten. Vaak trekken ze weg verder in de cyclus.
Oef bedankt voetstap! Mag jij dan ook wel gewoon hormonen spuiten? Of is dat bij jou niet aan de orde?
Dat ligt aan het formaat cyste. Onder de 3 cm mag het wel, anders niet. Kans op een torsi in de eierstok. Ik spuit menopur, die kan de cysten vergroten. Ik begrijp wel dat jij deze maand moet overslaan, aangezien er twee zijn.