brutale fotograaf. ben me de ballen geschrokken

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

wat een gehaktbal, ik zou net zo gereageerd hebben als jij, huppakee, mijn tuin uit!

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

je heb pb!;)

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wat een mafkees, ik zou ook aan een inbreker denken, goed dat je melding hebt gemaakt!
    Ik laat hier eigenlijk ook altijd alles open staan, misschien toch ook maar is wat meer op gaan letten..

4. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

zo he balachelijk!!!
    Ik was ook goed kwaad geworden!

5. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Bij mij kunnen ze gelukkig nooit zomaar doorlopen, heb je altijd een sleutel voor nodig.
    Wat eigenlijk meer ter berscherming van andere mensen is...want mijn hond vreet alles op wat vreemd en levend ons huis binnen komt lopen.

Kan me voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent, mijn moeder heeft het al meerdere keren mee gemaakt dat er een vreemde via de achterdeur binnen was gekomen.
    Die zit tegenwoordig dus gewoon gedwongen op slot omdat het steeds erger wordt.

Goed dat je melding hebt gedaan.

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    en jij hebt pb terug!

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

belachelijk zeg!

vanmiddag ook zon kwal hier aan de deur. (kids lagen te slapen, dus was al pissig dat de deurbel hun wakker maakte)
    over mijn gas-leverancier.
    nu heeft dit hele gebouw geen gas-aansluiting, en voor zover ik weet zijn wij niet de enige die dat niet hebben.
    maar nee hoor, meneertje (gastje van een jaar of 20) begon me uit te schelden voor leugenaar, want iedereen heeft gas, ik was dom dat ik dat niet wist etc etc..

heb zo kwaad de deur in zn gezicht gesmeten. HIJ valt mij lastig, en dan nog het gore lef om mij uit te gaan schelden???

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Wat brutaal en eng! Goed dat je melding hebt gedaan.

9. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    jeetje, wat mensen toch al niet doen hè?! ongelooflijk zeg. goed dat je melding hebt gedaan. ik zou me ook kapot zijn geschrokken.

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.861
    19.268
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Goed dat je melding hebt gedaan, want dit klopt absoluut niet!

Maar zo zie je maar weer hoe belangrijk het is om de poort en deuren dicht + op slot te hebben, ook als je maar even boven bent! En dan ook echt op slot! Mijn man heeft daar altijd heel erg op gehamerd, maar ik vond het altijd maar flauwekul. Totdat ik mezelf een keer had buitengesloten en heb gezien hoe makkelijk de slotenmaker onze voordeur open had. Binnen 2 minuten, geluidsloos, zonder schade met alleen maar een stukje plastic. (En daar mocht ik dan € 100,- voor neertellen... dat zal je leren de voordeur achter je dicht te trekken met de sleutels nog aan de binnenkant ;))
    Als je deur echt in het nachtslot zit, zijn ze toch langer bezig + moeten ze meer lawaai maken.

11. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

jemig plurkie
    ik kan me voorstellen dat je boos bent. en dan de manier ook waarop hij het zegt, net of er wat met je kindje aan de hand is.. ik zou best wel schrikken!
    zou me ook niet verbazen als het inderdaad een inbreker is.

12. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Gets...wat een eng verhaal.
    Heb nu de voordeur open om te luchten hier, maar die ga ik nu direct dicht doen....brrrrr

13. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land

Hier sluit ik me bij aan. Wat moet jij geschrokken zijn zeg. Wat onbeschoft zijn de mensen tegenwoordig. :$

14. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wat een engerd zeg, ik zou echt met mijn mond vol tanden gestaan hebben.
    Heb eigenlijk altijd de poort op slot al ik alleen thuis ben. Moet er niks van hebben dat iemand zomaar binnen kan komen lopen.

Had tot 2 jaar terug een buurman die vaak ineens in de huiskamer stond. Al een aantal keer gehad dat ik in mijn blote kont naar beneden liep en hij dan gewoon op de bank zat. griezel...

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik had gelukkig inderdaad wel alle deuren op slot. alleen de poort dus niet:) ik weet inmiddels van mamakitty wie het is. het is inderdaad echt ene fotograaf. maar wel een hele onbeschofte dus. vriend was vanavond ook boos toen ik het vertelde;) ik hoop dat ie nooit meer terug komt8)

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ja ik heb je het idd verteld.
    Tis idd een fotograaf uit Den Bosch.
    Dus geen inbreker hihi maar hij is idd erg onbeschoft.

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.861
    19.268
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Volgens mij is het niet alleen onbeschoft, maar ook verboden om zonder toestemming een afgesloten privéterrein te betreden.

18. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wat een onbeschofte aso zeg .. Hadden ze bij mij moeten doen mafkezen .. waar halen ze tegenwoordig het lef vandaan :( .. Nee geen interesse staat niet in het woordenboek van al die huis aan huis verkopers ...

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij dit soort dingen altijd gelijk bij politie melden. en deur aandeur verkoop mag volgens mij ook niet zomaar zonder vergunning.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Getver wat een eng verhaal :( Hier ook altijd de poort op slot, voor de zekerheid.. Vooral 's avonds, hangen hier regelmatig studentjes rond in de steeg die de honden zit te pesten door ze te laten blaffen..

Nu is onze hond totaal niet vals ofzo, maar wel waaks.. Je moet van goede huize komen wil je fatsoenlijk langs d'r komen als ik dat niet wil :D Voelt ze perfect aan.. Ben totaal niet bang aangelegd, maar moet er toch niet aan denken dat er iemand ongevraagd mijn huis binnen komt..

Goed dat je een melding hebt gemaakt meid..

Deel Deze Pagina