Hallo dames, Mijn zus en ik zijn tegelijk zwanger en dat vinden we allebei zo leuk en bijzonder! Mijn zus is op 1-10 uitgerekend en ik op 2-11 volgens de berekeningen! Ik ben nog heel pril zwanger en heb dus nog geen echo of afspraak bij de vk gehad. Zijn er hier nog meer dames die tegelijk zwanger waren met hun (schoon) zus en hoe hebben jullie dat ervaren?
Gefeliciteerd! Hier 2x tegelijkertijd zwanger geweest. Eerste keer zat er 3 maanden tussen de 2de keer 6 maanden en we vonden het super om er met elkaar over te praten en natuurlijk te shoppen
Dank je wel! Oh, wat leuk zeg ook echt 2x samen zwanger! Lijkt mij idd ook erg leuk om het er samen over te kunnen hebben en lekker shoppen, vooral ook, omdat we echt maar een maandje schelen. Mijn zus is wel 10jr ouder dan mij en heeft al 2 kinderen van 10 en 13 jaar dus erg handig ook als ik iets wil weten.
Ik was tegelijk zwanger met mijn schoonzus. Zij was 10 weken verder. Het leukste vind ik het dat de kinderen nu op elkaar reageren. Helaas wonen wij in een andere stad.
Ja ik ook, met mijn zus EN schoonzus (vrouw van broer) van mijn kant EN schoonzus van man zn kant! Ik vind het helemaal leuk om met mn zus zwanger te zijn schelen 9wkn, met mn schoonzus( vrouw van broer) 26 wkn en met ander schoonzus 18 wkn ofzo met haar heb ik niet zoveel maar verder vind ik het haske leuk.
Ik was ook zwanger gelijk met mijn zussen en vond dit erg leuk! Neefje is nu 5 maand, mijn dochter 4 maand, nichtje 3 maand en 3 weken, neefje van 3 maand, neefje van 2 maand! Erg gezellig dus!
Ik ben ook zwanger samen met mijn zus . Allebei voor het eerst. We schelen maar 2,5 week. Het kan dus heel goed dat we tegelijk bevallen. Erg leuk om het samen te kunnen delen. En onze ouders vinden het natuurlijk ook prachtig dat ze straks binnen een paar weken twee kleinkinderen rijker zijn D.V.!
Wauw, dat is helemaal bijzonder met zoveel tegelijk zwanger in de familie, leuk! En is idd erg leuk dat de kinderen dan samen opgroeien! Dat had ik niet verwacht na mijn zus haar 2e kind, maar het gebeurd toch nog! Mijn zwager en schoonzus zijn ook bezig voor een kindje, maar het zwanger worden laat bij hun helaas al bijna 1,5 jaar op zich wachten dus hopelijk is zij ook snel zwanger! Zou erg leuk zijn
Mijn moeder was tegelijkertijd zwanger met haar zus.. Mn moeder vertelde haar zus dat ze 'bezig' waren voor een kindje en voordat ze het wist kwam haar zus een paar weken later met het nieuws dat ze zwanger was.. Vlak voor mijn moeder, die raakte toen zwanger van mij! Voor de dames zal het vast leuk geweest zijn, voor mij minder.. Ik scheel 6 weken met mijn nichtje. Met spelen mocht zij altijd de moeder zijn en ik was altijd grote zus, want zij was de oudste DUS mocht ik geen moeder spelen. Klinkt heel kinderachtig, maar voor mij was dat altijd heel vervelend! We zaten bij elkaar in de klas, maar zijn na 2 jaar uit elkaar gehaald. We konden totaal niet met elkaar overweg, want er was altijd een soort onderlinge strijd. Iemand hoefde nog maar gemeen naar me te kijken en zij stond voor me klaar, dat dan wel, maar daar is ook alles mee gezegd. Het kan heel leuk zijn om samen met je zus zwanger te zijn en om als nichtjes/neefjes dezelfde leeftijd te hebben.. Maar het kan dus ook de andere kant op, zoals bij mij Nu wil ik niemand ontmoedigen, maar ik wilde wel even mijn kant van het verhaal laten zien, hihi.
Wij zijn ook samen zwanger! Mijn zusje en ik. Allebei de eerste en we schelen drie weekjes maar. Tis echt handig want als we iets voelen dan appen we elkaar om te kijken of de ander dat herkend en tot nu toe hebben we exact dezelfde symptomen behalve dat zij nooit misselijk is geweest en ik wel behoorlijk. We kunnen samen shoppen want: dezelfde smaak en ook een enorme zure snoep verslaving dus zijn we samen dan slijten we een zak zure matten. Zelfs hadden we dezelfde namen uitgezocht!! Dat is minder natuurtlijk want wie krijgt hem??? Zij krijgt een jongetje weten we sinds gister. Wij willen het een verrassing laten. Al met al erg leuk dus!!! Hoop niet dat we tegelijk bevallen want dat vind ik zielig voor mijn moeder haha. Die weet dan niet meer waar ze heen moet!!
Mijn zus en ik zijn ook samen zwanger, ik ben 10 weken verder. Vorig jaar zomer waren we ook tegelijk zwanger, maar kregen allebei een miskraam. Dus deze zwangerschap is extra bijzonder! Mijn zus heeft al wel een gezonde, geweldige dochter van 2,5; bij die zwangerschap begon ik net met de mmm. Wel heel erg leuk om samen zwanger te zijn! Als zij weet wat het wordt, over een week of 8, dan samen shoppen!!
jaaa ik ook mijn zus heeft zoontje van 23-12-11 en ik 5-12-12 en nu moet ze nog 7 weken ongv en ik moet nog11 zo leuk we verwachten allebei jongetje
Ik ben nu ook tegelijk zwanger met mijn zus.. Zij heeft al 3 kinderen en dit is mijn eerste.. Schelen 11 weken, ik 27 weken, zij 16.. Helaas hebben wij niet zo'n beste band meer, dus het samen shoppen en dat soort dingen doen we niet.. Er is vanuit haar ook weinig interesse in hoe het met mij gaat.. Ben ook eigenlijk niet zo blij met haar zwangerschap.. Heb door verschillende redenen het idee dat ze het voor de aandacht doet.. Leeftijden van neefjes liggen wel allemaal redelijk bij elkaar.. 4,5; 3;2 van haar, mijn andere zus heeft een zoontje van bijna 6 maanden en ik verwacht ook een knul.. Nu afwachten wat mn zus bij zich draagt..
Ik ben ook tegelijk zwanger met mijn jongere zus. We hebben niet zo n heel goede band, ze is altijd heel competitieg geweest naar mij toe, dus toen ik in sept hoorde dat zij zwanger was, was het even slikken. Had graag de eerste geweest en snapte niet waarom ze altijd zo n haast heeft met alles. Nu ik zelf ook zwanger ben vind ik het eigenlijk wel lekker dat ik er achteraan kan hobbelen. Wij doen het liever met zn tweetjes en onze vrienden en blijven een beetje in de luwte omdat alle aandacht naar haar gaat. Ook was ze erg blij voor me toen ik vertelde dat ik zwanger was met 8 wk. Dat vond ik ook wel lief. Wie weet brengt het ons dichter bij elkaar...
Ik was ook gelijk met m'n zus zwanger, zij is net bevallen dus de kindjes schelen straks ongeveer 3 á 4 maanden. Vind het erg leuk dat ze dan speelkameraadjes hebben in de fam. Verder hebben wij niet heel veel samen kunnen doen omdat ze al best ver was voordat het van mij bekend was ma toch is het wel leuk!