Na alle topics over de lihl bonnen heb ik ze toch maar een opgezocht. Ik krijg ze al een tijdje maar keek er eigenlijk niet naar om. Ik begrijp dat er bij sommige winkels bovenop de actie van hun ook de lihl actie wordt gegeven? Welke winkels zijn dat (o.a.) ? Ik heb in het forum gezocht maar kon even niet zo 123 iets vinden erover.
bij welke winkels je ze kan inleveren staat achterop elke bon. winkels die bij ons bekend zijn die korting op korting geven zijn: AH Jumbo ( die houden een eigen kortingsberekeningsmethode erop na) Bas, Digros (sommigen zijn daar geweest en kregen idd korting op korting) sommige etossen (meesten accepteren wel korting op korting op de pampers) Nettorama
Ah heeft sinds deze ronde wel een limiet trouwens.. je kan per soort maar 1 bon inleveren per transactie
Bedankt! Dus bijvoorbeeld de 3e gratis bij etos die nu in de folder staat met de 10 euro korting kan dat dan ook?
yup.. ik heb gisteren 6 pakken gehaald (die van 11,49)... 3 bonnen ingeleverd, en 14 euro 39 betaald of zoiets..
Bij etos zuidplein kreeg ik dit keer de pampers niet mee omdat het volgens de verkoper andere verpakkingen zijn die ze niet hadden. Terwijl ik al die andere keren wel de korting kreeg. Welke etossen omg Rotterdam en Hellevoetsluis doen niet moeilijk? Iemand enig idee.
En hoe komen jullie aan de lihl bonnen? Ik heb drie jaar geleden ong ooit een of twee keer zo'n boekje gehad en daarna nooit meer. Ik vind het erg jammer dat ik ze niet meer krijg met vier jonge Kids... Ik heb weleens op de site gekeken, maar er staat dat je geselecteerd moet worden. Dan ben ik benieuwd wat de selectie is... Krijgen jullie ze wel ieder kwartaal?
Dat is wasmiddel van Ariel, net zoiets als de tabs. Je kreeg ze gratis bij bepaalde producten bij Kruidvat