Postnl

Discussie in 'De lounge' gestart door femmy, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    nou eens een keertje geen MP gezeur nee tnt of nu ook wel postnl genoemd.. paar weken geleden had ik al een vermist poststuk (nagellak waar ik altijd bestel) en vorige week had ik bij bol.com cd's besteld (cadeautje voor mijn zus) en diezelfde dag ging er een wii-spel voor de kids mijn richting op.. beiden nog steeds niet binnen en omdat het geen pakketservice is maar poststukken kunnen ze er natuurlijk niks mee. Maar ik baal wel hoor het is niet de eerste keer dat er iets 'zoek' raakt bij hun en dan vraag ik me af die poststukken verdwijnen toch niet in het niks, ze moeten toch ergens blijven en mijn adres staat erop! bol.com zou de rekening van de cd's annuleren dat vind ik wel erg netjes van ze en had eigenlijk niet gehoeven want het is niet hun fout, maar die post komt er maar weer mooi mee weg! ik kon geen tel.nr vinden van een postkantoor (alleen 0900 nr waarvoor je mag betalen) dus ik had maar met het hoofdkantoor gebeld 'tja mevrouw misschien is het in de verkeerde brievenbus gekomen, dan maar hopen dat diegene het terugstuurt'. nou ik ben benieuwd en anders heeft diegene vast veel plezier aan het gratis wii-spel & franstalige muziek..
    nog meer mensen waarbij het weleens is misgegaan met de post?

2. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Het blijft nou eenmaal mensenwerk en waar mensen werken worden fouten gemaakt.
    Ik hoop dat het snel terecht is..

3. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    komt doordat alle goede postbodes zijn ontslagen en vervangen zijn door knulletjes die niet weten wat ze doen. tis echt chaos daar... ik verstuur voortaan liever via een ander bedrijf.

4. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    dat zou al een hoop verklaren dan! nog tips voor andere verzendservices? of is dat dan alleen selektvracht (misschien een domme vraag).

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dhl??

6. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Dhl for you kan ook inderdaad

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hier komt het heel vaak ook niet aan hoor en dan maakt het niet uit met wie het verstuurd wordt.

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Bol.com word gewoon veel achter over gedrukt. Hier ook een keer meegemaakt. Bol.com stuurt dan wel weer een nieuwe zending en dat weten ze gewoon.

Verder nog geen gekke dingen mee gemaakt met de post gelukkig.

9. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Alleen problemen met track en trace van postnl.
    Woun laatst kijken of het pakketje wat wij verstuurd hadden was aangekomen.
    Zegt de site dat het track en trace nummer onbekend is.
    Dus nu weten we niks :x

10. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik heb een webwinkel en krijg tegenwoordig sinds post nl regelmatig klachten waar blijft het pakket nou

ook als ik iets bestel bij leveranciers duurt het langer dan normaal soms wel een week of 2 terwijl ze altijd op dezelfde dagen verzenden en normaal gesproken binnen 2 dagen binnen was

ik ben vanplan over te stappen naar iets anders

11. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja ik blijf nog een klein beetje hoop houden dat het alsnog aankomt, ik heb wel vast een nieuw spel besteld (via mp) zal ik nog wat op het pakket laten zetten? '2e poging' ofzo ;)
    met de pakketservice gaat het gelukkig wel goed, die had zelfs een keer geholpen om een poststuk te vinden! dus als ik hem zie vraag ik hem wel of hij nogmaals kan helpen zoeken!
    gewoon het idee dat iemand het moet hebben en dan niet eerlijk is he!! dan denk ik ook laat die mensen zelf voor hun spullen gaan werken!

dhl ja maar dan moet ik dat ook aan de verzenders vragen ofzo? want die doen het gewoon in de brievenbus (gaat om brievenbuspost).

12. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    o, ik dacht dat het over pakketpost ging. Selektvracht voor pakketjes doet het hier tot nu toe prima (maak er niet zoveel gebruik van hoor..) gewone post weet ik eigenlijk niet hoe je dat anders zou kunnen doen..

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja om het simpel te houden; het zijn pakketjes die door de brievenbus kunnen dus brievenbuspost. ;)

14. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    je wilt niet weten wat voor mensen of kids daar staan op de post nl sorteercentrum

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    kinderen? dat kan toch niet? of zijn dat vakantiekrachten?

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    10% van de post verdwijnt en komt niet goed aan.
    Dat vind ik dus echt debiel... hoe moeilijk is het om een brief in de juiste brievenbus te mikken?
    Wij hebben ook wel eens een hele stapel post in de deur gehad van wel 4 verchillende adressen... heb daar toen over geklaagd bij tpg/tnt en die postbode is toen ontslagen...
    Ik ben zelf ook een poosje postbode geweest maar daar let je toch gewoon op... en iets achteroverdrukken... zou het niet eens over mn hart kunnen verkrijgen...

17. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    postnl is echt een flutbedrijf geworden!
    ben nog altijd blij dat ik daar 9 jaar geleden weg ben gegaan,
    toen was het gezeik daar al begonnen!

bij mijn moeder in het dorp was gister een vreemde postbode aan de slag met een tomtom! (op de fiets!)
    die heeft flink wat op en neer moeten fietsen, omdat hij natuurlijk niet alle huisnummers weet te zitten.
    how low can you go?

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik ga dit topic ook eens doorsturen naar mijn vrienden bij postnl (ik stuur ze iedere dag een mail, ik laat het er niet zo makkelijk bij zitten).

19. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    ik ben nu aan het wachten op een pakketje dat me schoon ouders gestuurt hebben naar ons(wonen in het buitenland)en er staat al 3 dagen bij de status :verzonden naar land van bestemming!

Nu ben ik een beetje bang geworden dat het nooit zal aankomen hier...

Ik wacht nog wel even af..

20. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja misschien ligt het bij de grote hoop en hebben ze alvast de status veranderd..

Deel Deze Pagina