Oh ja, er schiet mij weer een vervelende opmerking te binnen! Ik was 17 weken zwanger.. en toen vroeg iemand aan mij: "Goh.. en merk je al wat? Misselijk ofzo?" Hahaha! Ik voelde het kindje tegen die tijd al schoppen en had positiebroeken nodig.. De misselijkheid was al voorbij! Maargoed, zij wist kennelijk niet zo veel van het zwanger zijn
ach god mens hou op! die heb ik nu ook al talloze keren moeten aanhoren! ik weeeeet dat de bevallinggeen pretje is, dat verwacht ik ook niet maar hou a.u.b die enge verhalen voor je. ik heb je er niet naar gevraagd.
Hahaha. Leuke topic! Sommige reacties kunnen echt niet Maar een paar zwangeren overdrijven hier ook wel een beetje hoor, zeker last van hormonen.. (ook zo´n typische reactie die je niet wil horen!) Hahahahaha
Ik ben 22 jaar dus niet zo heel oud, en ik kreeg altijd de vraag wie de vader was... Misschien mijn vriend waar ik al 3 jaar mee samenwoon?
ik ben tot nu toe nog niet 1 opmerking tegengekomen dat echt overdreven is. het is gewoon echt heel erg vervelend dag in dag uit dezelfde opmerkingen te krijgen. wat zijn mensen toch origineel....
wat is jullie top 3 van stomme/vervelende opmerkingen? bij mij op nummer 3 staat: ik kan aan je buik zien wat het wordt. op nummer 2: en? hoelang moet je nog? op nummer 1: JAAAA jij moet nu voor 2 eten. (POTVERDOMME DIE HAAAAT IK ZO ERG!!!)
Helemaal geen nare opmerking eigenlijk.. Maargoed ik ben dus 3 december uitgerekend en het komt me mijn strot uit "ohwww een sinterklaaskindje" en alles in die orde..
Dat is trouwens wel een opmerking die vaak gemaakt wordt: je zult wel last van je hormonen hebben! Over het algemeen kan ik die nog wel hebben... Die grap maak ik zelf ook als ik weer eens wat vergeten ben, halverwege een zin mijn verhaal kwijt ben of tranen in mijn ogen krijg van Hart van Nederland...
na 4 jaar ben ik eindelijk zwanger, (2 jaar geleden een miskraam gehad) de vriendin van mijn zwager is in november bevalen. zegt een tante van mijn vriend.....zoooo kon je niet achter blijven. pffffffffffffffffff rot wijf
Trouwens ook heel bekend.. De ene keer moet je volgens mensen opeens voor 2 eten, maar als je dan eens een dropje of iets anders van snoep pakt is het meteen "daar moet je wel mee oppassen, het moet er ook weer vanaf hoor!" Blijkbaar kan je niet aankomen als je voor 2 eet, maar bij elk dropje komt er meteen een kilo bij
Vragen mag altijd vind ik, maar wel: brutale vraag = brutaal antwoord! En ik ben degene die bepaalt of je een antwoord krijgt of niet. Als ik niet heel veel zin heb in een gesprekje erover omdat ik er al 5 heb gevoerd die dag (over mijn zwangerschap dus), zeg ik 'ja, groeit vanzelf he!" en loop door! Wel een beetje vreemde reactie van een mannelijke collega op het feit dat ik moest niezen: 'pas op hoor, doe voorzichtig, straks valt ie er nog uit!' Ik heb maar eens lief gelachen!
Ik heb al een flinke buik en dan zijn er nog steeds mensen die vragen "zo ben je zwanger", in het begin zei ik nog lief Ja leuk he, tegenwoordig zeg ik Nee gewoon dik, dan weten ze gelijk niet meer wat ze moeten zeggen en laten ze de rest van de vragen gelukkig achterwege. Groetjes Veer
Ik had ook nog een leuke vandaag! Van een collega, dus kon het wel hebben: Ik keek naar beneden en deed mijn truitje iets omhoog omdat hij wat te laag zat. Vrouwelijke collega: zo, die blijven ook wel groeien he! (duidend op mijn borsten, of course)
Mijn tandarts die ik al een paar jaar vertel over mijn zwanger worden problemen zag ik vandaag dus weer na een half jaar Ik deed net alsof er niks aan de hand was en deed mijn jas uit Je zag haar blik naar beneden glijden En haar mond maakte een grote O maar toch geen geluid Totdat ik zei:"JAAAA ik ben zwangerrrrrrrrr" Toen kon ze weer praten haha En ik ben mensen altijd voor als ze kijken naar mijn buik zeg ik gewoon:"Ja ik weet het ik word vet..." Dan zie je ze even knipperen met de ogen,en dan pas vertel ik dat ik zwanger ben haha
de brutaalste vraag toen ik zwanger was: "is het gepland?" for the record, manlief en ik zijn 10 jaar getrouwd en allebei dik in de 30 :x . ook al was dat niet zo, dan nog is het een brutale vraag!
Nou, ik vind het ook behoorlijk vervelend als mensen zeggen: "wel snel, hoe lang kennen jullie elkaar al?" Nou lang genoeg om te weten waar we aan beginnen. Mensen die vragen of het gepland is of nog erger, hoe lang we erover gedaan hebben.. Nou, 1x raak! Vinden ze ook weer raar...
leuk onderwerp! Ik was van t weekend naar de bios aan het lopen met mn man, roept er een man naar mij: 'zo jij moet ook niet lang meer'... uhhh nee inderdaad. Wat moet je daar nou op zeggen? ik ken je niet eens. En owja hier heb ik wel om gelachen, waren in de Praxis(want ja je begrijpt de nesteldrang is errrrrnstig en ik moest en zou eindelijk eens luxeflex hebben voor dat ene kamertje in huis waar we nooit wat aan doen= rommelkamer) staan we bij de kassa zegt de cassiere tegen mij 'wat heb je een mooie jurk aan, staat je echt goed'( = lief!) en vervolgens kijkt ze mijn man aan en zegt ze: 'zo, jij word papa!'.. ik kwam niet meer bij.... ik maakte er maar een grapje van en zei tegen mn man ja schat ik wilde het je zelf zeggen maar ik ben zwanger! daar stond ik dan in een superstrakke jurk met mn dikkke belly haha. wat wel irritant is dat sommige mensen echt staren! ik ben slank van mezelf en mn buik valt daardoor extra op. Ik ga geen wijde kleren dragen ofzo nee ik ben nog steeds mezelf met kledingsmaak, dus leuke truitjes , leggings, mooi vestje en soms hakjes etc.Ik koop ook alles stretch want sorry ladies maar de meeste zwangerschapskleding is tuttig en verschrikkelijk duur! en mn maat hebben ze vaak niet is meestal vanaf maat m. Oftwel... ik shop nog steeds bij de zara, h&m. Ik zeg je ik ben een soort attractie daar!Gaan ze elkaar aanstoten, en snel wegkijken als ze doorhebben dat ik het zie. Het stomme is ik ben hartstikke trots op mn buik maar je gaat je bijna schamen!
Hihi, ja, buiken vallen nu eenmaal behoorlijk op. Bij mij is er ook van de voorkant nog niet zo ontzettend veel opvallends, maar van de zijkant ben ik opeens 2 keer zo diep Mijn moeder schrok er van de week bijna van: 'Goh, van de voorkant valt het opeens reuze mee!' Ik kan trouwens met kleren echt kiezen welke opmerkingen ik vandaag wil hebben. Groene tuniekje? Dan heb ik vandaag een mooi klein buikje voor 31 weken. Bruin topje met zwarte buikband? Dan ben ik vandaag toch wel echt flink gegroeid! Het slaat werkelijk helemaal nergens op wat mensen zeggen over hoe je er uit ziet, dus ik maak daar graag gebruik van