Brutale vragen en domme opmerkingen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

3 mrt 2009
    211
    0
    0
    Gister kreeg ik er eentje naar m,n kop gesmeten die ik niet zo leuk vond!!

Ik kwam een vrouwtje tegen (die ik nooit vaak zie trouwens)
    En ze zat als eerste al aan m,n buik(grrrrr)
    Toen zei zie directe er achteraan; Je houdt zeker veel vocht vast he, je hebt zo,n dikke kop!!!!

Nou ik had hem helemaal gehad, ik heb namelijk zelf het idee dat ik er nog aardig goed uitzie.

plus ik zou dat zelf nooit van z,n levensdagen zeggen!!! Ze is zelf nog ook heel dik van nature.

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Sorry??? Je hebt een dikke kop?!?!?! Wat een opmerking zeg... En dat van iemand die je nauwelijks kent.... Rot op zeg!!
    Volgens mij zou ik haar gelijk gezegd hebben dat ze haar opmerkingen de volgende keer voor zich mag houden!!! Dat zou ik zelfs nog niet pikken van mijn beste vriendinnen!!!

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Meen je dat, zo erg. Wat gemeen:$ Raar mens zeg! Heb je niet gezegd ja ik ben zwanger en wat is jouw excuus??????????

pfff respectloos gewoon.

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Erg he, de reacties van sommige mensen. Het lijkt wel of ze een enorme plaat voor hun kop hebben.
    Het lijkt wel als je zwanger bent, men maar vind dat ze werkelijk alles maar tegen je kunnen/mogen zeggen.

Op het laatst had ik weleens dat ze alleen nog maar m'n buik zagen ipv mij.

En ook...
    "....ben je nog niet bevallen?????":$ zijn ze blind ofzo
    "....waarom ben je nog niet bevallen"????:( nou met zulke opmerkingen komt hij/zij zeker niet naar buiten.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

mijn schoonmoeder (die zelf 2 zoons heeft) toen ze hoorde dat ze een kleinzoon krijgt:

"nu heb ik nog geen meisje"

aangezien ze (hoe lief ze ook is!) me iets teveel bezig is met mijn kind, kon ik deze opmerking niet echt waarderen. overigens heeft mijn vriend haar wel gelijk erop aangesproken :)

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    HAhaha geweldig topic :D

Gister nog (door een best knappe vent ook nog): Zo je bent wel dik geworden he, of is dat door de baby? Dat gaat straks wel weer weg toch? Laatste keer dat ik je zag (was tijdens het stappen) was je zo knap, alles erop en eraan :(

Lompe kutkerel, ik ga in hongerstaking tot de bevalling :(

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

niks van aantrekken mamaDeluxe, zie hem maar eens 6 kinderen op de wereld zetten!!!

8. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Goed antwoord op deze! nee hoor... Onbevlekte ontvangenis!:D
    (wat een irritant antwoord..) .. of je zeg gewoon.. jaloers? ;)

Ben het er ook wel mee eens dat sommige vragen gewoon intresse zijn.. maar het hangt er soms ook wel vanaf wie en hoe het gezegd wordt. Soms vragen mensen naar het geslacht op een manier dat ze bijna eisen dat je het zegt! en dat je niet zelf mag kiezen of je het wel of niet verteld. ik denk dat het daarom een ergenis vraag wordt.. en met de vraag van hoelang hetzelfde.. vaak komt daar ook een ooo je ziet nog niks.. of ooo nog zo lang?! weet je wel zeker dat?!.. bla bla bla.. vraag achteraan.

Liefs Jazzie

9. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    En na een nieuw bezoekje aan mijn schoonvader weer wat opmerkingen erbij:
    - Je wordt nu wel echt gigantisch! (ik ben 14 kilo aangekomen)
    - Wil je mijn Sonja Bakker boek lenen? (ik hou niet van zulke hints...)

En bedankt, schoonpa!

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Mijn schoonmoeder vind het ook altijd leuk om commentaar te leveren, gisteren in een bomvolle kamer vol visite:
    -jeetje, hoeveel ben je nu al wel niet aangekomen?!

Vervolgens lieten we haar de babykamer zien en kwam ze dus ook achter het geslacht van ons aankomende kindje. Ooh, dat roze behang hebben jullie vast alleen opgeplakt om mij voor de gek te houden! (ja joh, wat een werk om alleen jou voor de gek te houden, maf mens)

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    En mijn oude overbuurvrouw (zelf echt niet een van de slanksten!)

Je houdt zeker wel veel vocht vast, want je hebt een behoorlijke bol gezich gekregen zeg!

Ik wilde wel iets terugzeggen, maar ik weet dat ze heel graag nog een kindje had gewild, maar dat het niet meer is gelukt, dus heb me maar ingehouden met het idee dat ze vast gewoon jaloers is.

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hahaha ja inderdaad! Wat kunnen sommige mensen toch reageren he.
    Mijn schoonmoeder begon namen op te noemen die ze vooral NIET leuk vind.....lekker tactisch, voor hetzelfde geldt zit er een naam bij die wij WEL zouden willen. (gelukkig in dit geval niet, maar toch)

13. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Had laatst in de supermarkt een situatie waarin een kennis (hele aardige meid) die ik niet aan had zien komen en waar ik met me rug naartoe stond, me in m'n oor fluisterde: wat zie ik nou [mijn naam] heb jij vies gedaan? Ik geloof dat ik het bijna in m'n broek deed van het lachen!

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    @sterre; schoonmoeders...

@paprika: hahaha, ik zou ook een knalrode kop krijgen hoor.

Dat is dus ook ong het eerste wat mijn vader zei toen hij hoorde dat ik zwanger was van ons eerste kindje. Normaal kan ik wel tegen dit soort opmerkingen, maar van mijn vader vond ik het weer niet zo.

15. Roema

Roema Actief lid

31 dec 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Jaaaaaa, ik wordt ook regelmatig gek van de gesprekken op feestjes, of het werk etc. Maar ik denk dat mensen gewoon zo zijn. Als iemand zwanger is dan gaan ze vragen stellen.. Eigenlijk gewoon de standaard vragen. Ik stelde ze zelf ook voordat ik zwanger was. Wat mij zelfs opvalt is dat mensen de antwoorden ok niet onthouden bij hoe lang nog? en Wat is het geslacht? Haha, en ik inderdaad denk ik dat ik het ook nog nooit heb onthouden. Het is gewoon een manier van een praatje maken zoals mensen over het weer kunnen praten...
    Ik ben in ieder geval blij als de beeb er dadelijk uit is en de volgende fase begint!!

Deel Deze Pagina