wie weet dit. ik ga werken als callcentermedewerker en krijg 8,61 bruto, ik weet dat het niet veel is, maar wat hou ik daar netto aan over. ga als het goed tussen de 24 en 30 uur werken. groetjes 2009lisanne
Hoeveel uur schrijft de cao voor? Als het minder is dan 40 uur per week kom je onder het wettelijk minimumloon uit. Wat je over houdt is afhankelijk van de werkgever en welke regelingen hij heeft voor pensioen, verzekeringen en eventuele eigen bijdrages. Wil je werkgever geen berekening voor je laten maken zodat je weet wat je overhoudt?
Minimumloon is (bruto) EUR 8.28 per uur, dit zit er dus net boven. Callcenters staan er wel om bekend dat ze erg slecht betalen, ik heb paar jaar geleden ook bij een callcenter gewerkt en verdiende ook zoiets, echt belabberd weinig dus
Ik kom met 24 u per week op een bedrag van 895,44, dus daar zou je dan netto ong. 650/700 aan overhouden.
Ik kom rond 860,46 bruto uit. Daarvan zou je 760 overhouden. Maar dat is dus exclusief kosten voor je pensioen en eventuele andere werkgever gerelateerde kosten.
jups, ik kom op basis van 24 uit op 895 bruto per maand. Als ik het dan in de calculator van intermediar stop kom je uit rond de 790 maar dat is heel afhankelijk van je bedrijfstak en allerlei inhoudingen die ze bij je baan doen.
Ja ik denk dat je daar wel vanuit kunt gaan.. Gefeliciteerd met je baan trouwens en succes! Wat voor soort callcenter ga je voor werken?