wat vinden jullie van de naam Bryn? En vinden jullie het een jongens of een meisjesnaam? ik zag ''m van de week bij een aftiteling staan en sindsdien krijg ik''m niet meer uit mn hoofd...
hoe spreek je die uit? als 'brijn' of als 'brien'? ik vind hem totaal niet mooi, maar smaken verschillen.
O die vind ik wel leuk, ik vind het meer een meisjes naam, maar het zou ook prima kunnen bij een jongen hoor!
als het voor een meisje is dan vindt ik hem erg leuk maar als het voor een jongen is dan zou ik er brayn van maken dat vind ik persoonlijk mooier
ik zou niet weten hoe je het moet uitspreken ik heb met mijn dochter der naam al zoveel problemen gehad en nog Ameé wordt er kriegel van en zegt wel eens mam had me gewoon marietje genoemd
Brinn zeg je het is een keltische naam en het betekend heuvel/berg ik vind het een heele mooie naam. het is trouwens een jongens naam en geen meisjes naam
Ik dacht ook aan de uitspraak Brin, maar schrijfwijze Bryn. Ik vind het als het zo uitgesproken word wel een leuke naam.
Ik vind het ook een mooie naam! Zou em zelf gekozen kunnen hebben. De naam die ik nu heb lijkt er zelfs een beetje op En hij kan voor zowel een meisje als jongen vind ik. Ik zou em alleen wel met dubbel n schrijven: Brynn
Hoe spreek je hem uit?! het is sowiezo niet echt mijn smaak.. dan zou ik eerder Bryan doen(zo wou ik mijn kindje eerst ook noemen als het een jongetje was maar heb al een andere naam )
Ik vind het een hele leuke naam voor een jongen (uitspraak Brin dan he!). Je moet er wel rekening mee houden dat hij zijn hele leven zijn naam moet spellen, want dit gaan mensen zeker weten niet snappen (ik zou me daar zelf niet door tegen laten houden hoor! Laat ze maar goed nadenken )
ik vind inderdaad brynn voor een meisje heel mooi, maar brin voor een jongen vinden we toch niet zo, we houden het bij de jongensnaam die we al hadden en waar we weg van waren vanaf het begin, volgens de echo werd het een jongen, we houden brynn als "reservenaam" voor een meisje!