Kent iemand dit product Bryophyllum van Weleda? Zo ja waarvoor heb je het gebruikt? Ik heb vernomen dat het een homeopatisch middel is dat sommige vrouwen nemen als er vroeggeboorte (vanwege weeen) dreigt... Nu is dit bij mij het geval dus ben even benieuwd... Schijnt zo te zijn dat ze hiermee de buik wat rustiger houden... Artsen kennen het hier ook en geven aan dat het niet schadelijk is voor moeder en kind, maar dat het natuurlijk ook niet wetenschappelijk bewezen is dat het werkt, ben dus erg benieuwd naar de reacties!
je hebt waarschijnlijk niks aan mijn reactie omdat ik het middel niet ken.. Maar wat heb jij al vroeg last van weeën meis! Misschien kunje evenin een reformwinkel binnenlopen om je goed voor te laten lichten
ik zou het niet aandurven. Maar ja ik ben niet zo van de zogenaamde dingen die ergens voor helpen. Zou ook nooit een speciaal soort thee drinken om de bevalling op te wekken of zo. Ken het produkt verder niet. Ken wel veel produkten van weleda maar dat is allemaal uitwendig en daar was ik niet over te spreken.