Anfisa en haar verslaafde ouders: Anfisa en haar verslaafde ouders | WTF.nl - Blijf je verbazen via WTF.nl Hmm geloof dat als ik de fotograaf was wel wat eerder melding had gemaakt ipv eerst 2 weken rapportage te maken..
Als je de naam van de fotograaf Googled kun je op haar website de volledige reportage zien. Ongelofelijk hoe sommige kinderen moeten opgroeien. Een bizar dat het kindje gewoon bij vader blijft wonen.... Naast schokkende foto's zie ik op de foto van papa met de voetjes van het kindje ook de liefde voor haar wel. Maar dat maakt de situatie niet minder erbarmelijk.
Wat afschuwelijk.. Toen ik de foto zag waarop het meisje huilt dacht ik eraan wie er voor haar zorgt als ze ziek is en nog extra zorg nodig heeft. Verder is het natuurlijk ook vreselijk. Zou ze daar niet weggehaald worden?
Heel sneu maar het zou verboden moeten worden om zo op te moeten groeien, gevaarlijk ook. Ik zie de liefde van haar vader ook wel, maar een gezonde situatie voor een opgroeiend kind nee.
Ja moeilijk. Ik vind dit eigenlijk net zo erg als het meest gehate gezin van amerika. De kinderen die de hele dag met papa en mama meegezeuld worden van homoprotest naar begrafenis van soldaten om daar te protesteren. Verder hoop ik dat het meisje het nu (zonder moeder) beter heeft. De fotografe neem ik het ook niet kwalijk dat ze niet heeft ingegrepen, het geeft een goede kijk op de schokkende realiteit. Wel jammer dat fotografe haar geld verdiend met deze foto's... Komt op mij wat ironisch over.
Tja, al had ze ingegrepen, wie had er dan wat aan gedaan? Er zijn in Rusland ook genoeg zwerfkinderen. Heb daar ook ooit eens een documentaire van gezien. Kinderen van 4 jaar die op straat leven en in de winter gewoon doodvriezen. Zo heb je in elk (arm) land wel zulke schokkende verhalen. Als ze deze mensen nooit waren tegen gekomen, had ook niemand het ooit geweten. Al is het natuurlijk enorm triest!