Gebruik hem nog steeds. Badje zet ik in de douchecabine neer, water er in en dochter kan lekker spetteren
Wij ebruiken hem wel veel. De kids gingen er eerst in badderen af en toe, meestal gingen ze mee onder de douche. Maar vanaf dat ze zelf kunnen zitten gaan ze in bad onder de douche en dan douche ik. Maar ik heb zware kinderen, dus vond het wel heerlijk om ze niet meer vast te hoeven houden. Onze oudste isinmiddels vier en die gaat er nog steeds in. We hebben geen ligbad trouwens en onze douche is klein.
Wij gebruiken het badje ca 2 x per week. Dan zit ze zelf lekker te spelen en te spetteren. Af en toe zetten we haar alleen onder de douche, wanneer ik bijv. haast heb. En heel af en toe gaat ze samen met haar papa in het ligbad.
Hier ook nog steeds een paar keer per week. Wij hebben geen ligbad. Maar ik vind het ook wel erg makkelijk zo, er hoeft niet veel water in en hij kan toch heerlijk spetteren en spelen. Ik zou nog niet zonder willen, al gaat het douchen wel sneller.
In het begin het badje wel regelmatig gebruikt. Na een paar weken mee onder de douche, dan zat ik op de vloer met baby op de benen. Na een tijdje toen onze zoon zelfstandig kon zitten heb ik weer heel lang het badje intensief gebruikt: bad op de vloer van de douchecabine en ik stond er gewoon naast te douchen. Ideaal! Nu hij groter is, gaat hij wel in het grote bad maar dat vond ik tot zijn tweede niks. (althans, niet als ik stond te douchen en dat vind ik juist wel handig)