Bsbybadje, gebruiken jullie die veel?

Discussie in 'Verzorging' gestart door jerami, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gold

Gold Actief lid

14 mei 2011
    135
    2
    18
    Gebruik hem nog steeds. Badje zet ik in de douchecabine neer, water er in en dochter kan lekker spetteren ;)

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij gebruikten het badje dagelijks.

3. Storm

Storm Niet meer actief

Wij ebruiken hem wel veel. De kids gingen er eerst in badderen af en toe, meestal gingen ze mee onder de douche. Maar vanaf dat ze zelf kunnen zitten gaan ze in bad onder de douche en dan douche ik. Maar ik heb zware kinderen, dus vond het wel heerlijk om ze niet meer vast te hoeven houden.
    Onze oudste isinmiddels vier en die gaat er nog steeds in. We hebben geen ligbad trouwens en onze douche is klein.

4. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Wij gebruiken het badje ca 2 x per week. Dan zit ze zelf lekker te spelen en te spetteren.
    Af en toe zetten we haar alleen onder de douche, wanneer ik bijv. haast heb. En heel af en toe gaat ze samen met haar papa in het ligbad. :)

5. Astrid1974

Astrid1974 Bekend lid

26 feb 2010
    555
    187
    43
    Hier ook nog steeds een paar keer per week. Wij hebben geen ligbad. Maar ik vind het ook wel erg makkelijk zo, er hoeft niet veel water in en hij kan toch heerlijk spetteren en spelen. Ik zou nog niet zonder willen, al gaat het douchen wel sneller.

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    E. Zit er ook nog in! Ik onder de douch en zij zit dr dan lekker in te spelen :)

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.791
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    In het begin het badje wel regelmatig gebruikt. Na een paar weken mee onder de douche, dan zat ik op de vloer met baby op de benen.
    Na een tijdje toen onze zoon zelfstandig kon zitten heb ik weer heel lang het badje intensief gebruikt: bad op de vloer van de douchecabine en ik stond er gewoon naast te douchen. Ideaal! Nu hij groter is, gaat hij wel in het grote bad maar dat vond ik tot zijn tweede niks. (althans, niet als ik stond te douchen en dat vind ik juist wel handig)

Deel Deze Pagina