Vriendlief is op zolder aan het strijken en heeft Sem mee naar boven genomen, die ligt op het speelkleed bij hem. Als ik ze zo samen hoor keuvelen dan ben ik toch intens gelukkig....
ja...en dat is toch eigelijk het enigste wat telt gewoon gelukkig worden van de simpele dingetjes om je heen alleen jammer dat veel mensen dit niet meer zien
Heerlijk is dat he... Kan helemaal smelten als ik Harmen en Tygho samen pret hoor hebben, of als hij lieve verhaaltjes aan hem vertelt.
oh ik voel helemaal met je mee als jeroen met martijn ligt te spelen of lekker gek aan het doen zijn word ik zo gelukkig van binnen
Ken het gevoel. Mn man word er gek van (nouja bij wijze van dan) want ik kom telkens stiekem n foto maken dan....of zet de camera even aan Maar de mooiste zijn wel ons meisie die ergens ligt of zit te babbelen, zingen of neurieen en dat wij elkaar dan aan kijken met een veel zeggende blik... Dat krijg ik niet op camera helaas
ik MAG zijn bloezen niet eens strijken haha, dan heb ik het gedaan en dan moet ie ze aan voor zijn werk en dan is het: hmmzz, heb je hem wel gestreken, er zitten nog allemaal kreukels in (ben ik dan een kwartier met zo'n blouse bezig geweest grrr)
Haha, die mijne kan soms wel mee helpen met het huishouden maar doet het nooit goed, ik moet het dan altijd wel overdoen.. (afwas bijvoorbeeld) .
ik kan daar ook altijd erg van genieten, als ik nog in bed lig en ze samen bezig hoor. of dat mijn vriend haar vaak keihard aan het lachen krijgt. dat duurt bij mij altijd iets langer. het is op dat gebied af en toe echt een papa's kindjes. maar dat was al in mijn buik. vriend kwam bij 28weken thuis (was weggegaan toen ik 7-8weken was) en vanaf de tweede dag dat hij thuis was reageerde ze al op hem. als hij zijn hand op mijn buik legde was ze er gelijk. soms zo erg dat ik echt smeekte om zijn hand weg te halen, want dan deed het gewoon pijn en moest ik echt heel raar zitten en vriend doet hier ook redelijk wat in het huishouden. stoffen en stofzuigen zoiezo, want dat doe ik niet goed genoeg naar zijn zin, dus dan doe ik het ook niet haha (strijken doe ik zelf ook niet, alleen als het echt, maar dan ook echt moet)