Ik ben erg inspiratie loos dus wie o wie helpt mij bij het een activiteit verzinnen. het is voor 30december dus iets met kerst is niet leuk meer. De kinderen zijn 4 t/m 12 jaar. liefs
Ik hoor net dat het thema sprookjes is. Ik hoef geen uitje te doen. Ik dacht aan een spiegel maken en een peperkoekhuisje (alleen weet ik niet of dat goed wordt gekeurd haha vanwegen snoep goed.
met zn alle een toneelstukje maken en opvoeren voor ouders/personeel andere kinderen??? kinderen zijn creatiever dan jij waarschijnlijk haha
Ipv snoephuisje een peperkoek huisje versieren met rozijnen (gewone, yoghurt rozijnen etc). Verzin je eigen sprookje/schrijf/teken het uit. Of vorm een groepje en maak samen een toneel stukje van een sprookje. Maak een nep kampvuur, met dekens, warme chocomelk. Lampen uit, 1 lampje aan en ga sprookjes voorlezen.. Zoiets..?
Muziek/zingen/dansen/musical Oliebollen / appelflappen maken Sprookjeskostuum maken Pottenbakken/ speksteen snijden Eigen sprookje maken/ schrijven/ uitbeelden
https://www.pinterest.com/theusualmayhem/fairy-tale-arts-crafts-and-activities/ Op pinterest zoek ik altijd leuke activiteiten voor mijn werk in het engels. Dus gewoon je thema intypen (in het engels natuurlijk + het woord 'crafts'. Dan krijg je vaak hele leuke originele activiteiten. Zag net een leuk kasteel gemaakt van wc rollen. Succes!