BSO (incl. vakantieopvang) wordt 6,43, was 6,30. Dit is bij Humanitas, wij zitten in de Achterhoek maar zal wel landelijk tarief zijn. KDV (niet van Humanitas maar klein particulier KDV) nog niets van gezien maar dat is tot nu toe nooit hoger geweest dan het bedrag dat we van de belastingdienst per uur krijgen. Wordt dus waarschijnlijk 6,46.
Bij ons is nog niks bekend... Het is nu 6,26 per uur bij flexibele uren dus wat het gaat worden weet ik nog niet...
Randstad, regio Den Haag. Hier KDV: van 6,92 naar 6,93 Het wordt wel makkelijker te wisselen qua dagen en extra uren op te nemen. En ook is het nu mogelijk halve dagen af te nemen. Dat mocht eerst niet.
Wij wonen in een dorpje in brabant. We betalen nu voor het KDV 5,95 per uur en dit blijft in 2013 ook 5,95....dit omdat zij aangeven dat ze niet weten wat de overheid gaat doen met de tegemoedkoming en ze de ouders zelf tegemoed willen komen. Vind t erg netjes van ze...
breekt even in hebben jullie toevallig de Rekenkamer gezien ? dat ging over de prijzen van kdv enz, ik vond het best meevallen...maar heb er verder geen verstand van ofzo..maar na berekening met teruggavens enz valt het best mee wat je uiteindelijk per uur betaald... breekt weer uit
Hier 4,50 voor de gastouder en 55 euro begeleidingskosten voor het GOB. Bij 2 kindjes is dat 90 euro. Nemen 80 uur af per kind. Met 1 kindje zaten we iets boven het bedrag tot wat de belastingdienst vergoed. Met 2 kindjes zitten we daar weer onder
Wij hebben een goedkope, gaat van 5,50 naar 5,75 volgend jaar voor zowel BSO als KDV. En hopelijk hebben wij geen opvang meer nodig, omdat man een dag minder kan gaan werken.
kdv tarief blijft ongewijzigd, in elk geval tot 1 juli. Dan bekijken ze het opnieuw. Wij betalen 6,08 per uur. Voor de bso heb ik nog geen nieuwe tarieven gezien, daar betalen wij nu 7,38 per uur voor. Per maand betalen wij 551,73 voor de BSO (3 middagen) en 1159,28 voor het kdv (4 dagen) Wij krijgen iets van 400-500 per maand terug van de belastingdienst, weet het niet precies. Dus netto betalen wij iets van 1250 euro per maand aan opvang.