We zijn vandaag bij gastouders geweest, dit is toch niet echt wat wij zoeken. Nu zijn we vandaag toevallig hier geweest : Website kinderopvang-snoopy - Homepage Met een gezinnenbeurs die ze hielden en toen viel ons op hoe leuk het eruit zag. En net even via toeslagen gekregen en hoeveel duurder het is valt erg mee. Wat is nou belangrijk bij een kinderopvang? Wat voor vragen kan ik stellen bij een rondleiding?
hoe groot zijn de groepen vaste leidsters? voegen ze ooit groepen samen in rustige tijden (vakanties) flexibele uren afnemen wisselen van dagen? activiteiten, knutslen, uitstapjes, fotos maken van jou kind? slaapkamers? vaste bedjes voor je kindje? slaapzakken of deken? openingstijden ophalen door opa/oma of iemand anders mogelijk? euhm verder weet ik het zo niet hoor... haha
Haha bedankt Nicole daar kan ik al heel veel mee Ze doen iniedergeval heel veel met de kinderen erg leuk !
Misschien nog hoe ze omgaan met eten en drinken? Mogen ze alles of hebben ze een beleid? Hier bv alleen bruin brood, 1 keer per dag zoet drinken etc