Ik wil het echt even kwijt want zelf weet ik het niet meer. Mijn eerste dag van me menstruatie was 17-02-2014 rond 25-02-2014 eindigde deze. Ik heb me vruchtbare dagen berekent en wij hebben ook die dagen gemeenschap gehad. Nu moest ik afgelopen maandag 17-03-2014 ongesteld worden. ik werd dat niet. Maandagavond nog gemeenschap gehad. dinsdag ochtend 18-03-2014 ging ik naar de wc en had met afvegen roze. ik dacht oke het zal wel. Daarna verloor ik wat rood bruinachtig bloed. Echter minder dan als ik mijn menstruatie heb. Nog geen maandverband vol. Woensdagmiddag stopte alles. Donderdag weer een beetje rood bloedverlies. Vrijdag was alles weer weg tot vandaag zaterdag. Uit mijn borsten komt vocht. Ik ben humeurig kan in ene om slaan. Gisterochtend werd ik echt wakker van misselijkheid En heb pijn me borsten meer aan me rechter borst. Ik heb al testen gedaan en op elke test zie ik wel wat. Maar gewoon niet duidelijk genoeg om het op foto te krijgen. Ik had een test hier geplaatst en een paar meiden zagen wel een licht vaag lijntje. Ik heb de kruidvat en action testen gebruikt. Heb ik mijn bereking verkeerd gemaakt? Of is het toch menstruatie? Ik heb ook echt geen pijn in me buik voel me nog beter zelfs dan als ik me menstruatie heb. Ik heb wel heeeeel veel hoofdpijn ook bijna nooit last van zoals nu. Ik heb uitgerekend en zal dan 4 weken en 4 dagen moeten zijn. Dan verwacht je toch wel een duidelijk streep? Ik hoop dat jullie wat raad weten. Want ik weet nou niet of dit me menstruatie was, wat me sterk lijkt van 1 dag wel en dan weer niet, echter nog nooit meegemaakt. Enigste wat ik nu nog af en toe zie is slijmerig licht bruin in me maandverband doorzichtig bruin echt niet veel mischien een druppel
Ik zou morgen ofzo nog een test doen. Zelf gebruikte ik Kv 2 voor 5 euro. Als je nog niet zo lang gestopt bent met de pil kan het ook zijn dat je cyclus wat in de war is.
Ik slik al heel lang geen pil meer. Volgens mij al een half jaar niet meer. Heb vanmorgen weer getest maar zie gewoon geen duidelijk streep. Verloskundige had ik ook al gebelt. Enigste wat ze zei is afwachten. Maar ik zal het fijn vinden wat er allemaal gebeurt Want ik zie dit ook niet als een normale menstruatie want mijn menstruatie is altijd volop minimaal 5 dagen. En altijd netjes op tijd
Misschien toch een late eisprong en dat je van de week een innestelingsbloeding gehad hebt? Als dat zo zou zijn, dan zou je volgende week een duidelijkere test moeten hebben?
denk dat met 4-4 de streep wel echt een stuk duidelijker moet zijn Misschien toch een late eisprong????? Ik zal voor je duimen!!!!!!!!! ik zal mijn test even laten zien want ik ben vandaag 4-4 dus dan snap je ook hoezo ik denk, dat als je zwanger bent je misschien nog niet zo ver bent. De onderste is van vandaag
Ik zie je testen ze lopen mooi op. Maar zulke testen heb ik nog niet gehad vanaf het begin van jou testen. Ik zie wel strepen op me testen maar dunne lijn en soms denk ik ook indroog lijntje. Ook al druppel water ingedaan. Maar dan blijft het streepje nog staan maar zo dun en heeeeel licht. Moet echt goed kijken. Maar snap niet dat ik om de dag wat bloed verlies. Ik heb nu vanaf gister middag al niks meer verloren. En vindt het raar want mijn menstruatie is altijd volop wel 3 dagen bloedverlies
hoi, ben je toevallig heel bewust bezig om zwanger te worden en lees je veel hier op t forum. Uit ervaring kan ik dan helaas zeggen dat je de sypmtomen lijkt te voelen. Het is heel vervelend maar ik zou toch afwachten of je ongi doorzet of dat je toch over een paar dagen een positieve test hebt... succes...vervelend deze onzekerheid
Nee eigenlijk niet ik heb al twee meiden dus weet ongeveer wel wat ik zal moeten voelen. Wat elke keer anders is natuurlijk. Maar begon te twijfelen Door de rare menstruatie en Door de vage strepen op de testjes. Ik wil graag een derde daar niet van hoor haha. maar snap deze keer mijn menstruatie niet en of het wel menstruatie is