Wees verstandig en investeer in een boekhouder die het je uitlegt. Als je teveel terugvraagt kun je straks weer dik terug betalen en ook andersom gebeurt, veel dingen kun je aftrekken maar dat weten veel mensen niet en een accountant/boekhouder weet het wel dus ze kunnen ook veel geld besparen. Laten we nou allemaal ons eigen werk doen dat is het beste
Accountant moet je niet doen veelste duur, een administratie kantoor heeft veel vriendelijker prijzen en doen precies het zelfde. Btw aangifte kan je zelf doen! Ben zelf boekhouder als je vragen hebt stuur maar een pb
Mag ik vragen wel boekhoudprogramma jullie gebruiken? Ben nu niet zo tevreden over wat ik nu gebruik dus ben aan het rondkijken
Niet meteen een accountant inhuren hoor. Kost je veel te veel geld. Zo moeilijk is het niet, gewoon goed lezen. Snelstart is een goed en simpel boekhoudpKket. Maar als je administratie weinig voorstelt zou ik het gewoon bij houden in excel bijvoorbeeld.
Wij gebruiken Snelstart als pakket. Niet het uitgebreidste ook niet het simpelste. Zo makkelijk aan het eind van het kwartaal klik je op periodeuitwisseling en stuur je een bestandje naar de boekhouder. Die controleert alles wijzigt dingen en je krijgt hem gecontroleerd weer terug samen met het bedrag wat je moet overmaken aan de belasting. Bestandje weer uploaden en je administratie is weer up to date. Maar zal zeker aan je soort bedrijf liggen wat je een makkelijk programma vind of bij je past. Wij hebben idd een boekhouder ipv een accountant en kost ons dus nog geen 100 per maand. Hij brengt zn geld goed op ook moet ik zeggen met dingen die aftrekbaar zijn enzo waarvan je zelf geen weet hebt.
Als je het een accountant 1 x laat uitleggen kan je het voortaan zelf... Ik ben nu het nu ook langzaam aan aan het leren mbv accountant... Alleen is het bij mij iets lastiger omdat het een groter bedrijf is,.
Zoo dom. Ik bedenk opeens dat mijn vader boekhouder is en op een administratiekantoor werkt. Die weet het vast #blond Het is nu zelf gelukt gelukkig!