Wat voor kruik gebruiken jullie? Ik denk eraan om een elektrische kruik te kopen, lijkt me erg handig! Wat raden jullie aan om te gebruiken?
Die elektrische kruik vind ik heel onbetrouwbaar. Hij warmt namelijk nog door nadat je hem in het bedje hebt gelegd. Hij is dus in mijn ervaring alleen geschikt om het bedje voor te verwarmen en niet om je kindje warm te houden! Ze worden echt loei en loei heet. Kraamzorg wou hem hier ook niet gebruiken.
Hier een gewone kruik bij de babydump vandaan. Heb hem alleen de eerste 2 weken af ent oe gebruikt, mee rniet.
gewone metale hema kruiken halen die werken het beste. Als je ze niet meer gebruikt helemaal vullen met water en dan dicht draaien en weg leggen. De kruiken van mijn moeder zijn 28 jaar oud en ik heb ze bij de oudste nog gebruikt. Ze liggen al klaar voor baby nummer 2
Waarom moet je vullen met water als je ze niet meer gebruikt? Ik had nog n oude kruik van mijn moeder, heb ik al jaren liggen, maar is leeg.....
Dan droogt het sluitrubber van de dop niet uit. Als dit wel gebeurd, komen er scheurtjes in het rubber en zou het kunnen dat de kruik gaat lekken!
Meeste kruiken van tegenwoordig moet je leeg wegleggen. Staat wel op de kruik zelf. Klopt idd van doorgloeien van elektrische kruik, met name de bellywarmer. Door z'n vorm ook niet geschikt om een kindje op temperatuur te houden.
wij hebben bij de 1e een elektrische gebruikt en bij de 2e van die echte dingen... mja we branden ALTIJD onze handen tijdens het dicht draaien aan die hete fles dus liever die met die stekker