Bubbelbad in Centerparcs.

Discussie in 'De lounge' gestart door popje, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wie weet of er een bubbelbad is in het huisje van CP....

Wij hebben een 8 persoonshuisje de luxe. Is er dan een standaard bubbelbad aanwezig of zijn er maar een paar ervan.

Wij gaan naar de eemhof

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

volgens mij niet in het huisje wel een sauna ik het huisje maar geen bubbel bad

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hmm, dat zou leuk zijn :) Wij gaan in september naar een de luxe cottage in Duitsland. Maar zag alleen maar een normaal bad op de beschrijving staan. Neem aan dat het er echt bij staat als er een bubbelbad is.

Nu er toch een topic over cp is; kun je er van opaan dat het bedje en dergelijk er ook echt staat en bruikbaar is? Of moet je toch een matras meenemen oid?

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    In het boekje en site staat dat de huisje een bad hebben en sommige een bruisbad (bubbelbad)...

Nu wil ik weten of alle luxe 8 persoons huisje een bubbelbad hebben

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Als er niet duidelijk aan staat gegeven dat er een bubbelbad in je huisje zit dan zit het er niet in... even goed je beschrijving lezen...

@Rosao: Het is nooit 100% gegarandeerd dat het er staat, ik werk zelf op een reisbureau en 9 van de 10 gaat het goed en is alles er gewoon maar ja het kan wel eens voorkomen dat ze geen spullen hebben ( door de drukte bv ) ... Ikzelf neem persoonlijk altijd een matras mee maar dat komt omdat ik het vies vind dat die kleine op een gebruikt matrasje moet liggen :oops:

6. chantal1984

Er staat '' Sommige '' dus dan hebben niet all huisjes een bruisbad ;)

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Als je gaat boeken kun je zeggen dat je een huisje met bubbelbad wil, dus je voorkeur aangeven.
    Wij hadden wel een bubbelbad

8. chantal1984

@Cosider: Dat kan je inderdaad doen maar je zal nooit 100% zeker weten dat je dan ook echt een huisje krijgt met bubbelbad ...

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij hebben nu 8 x in een 6 of 8 persoons huisje gezeten nooit een bubbelbad gehad terwijl dat we ook al een aantal keer in een 2 of 4 persoons huisje hebben gezeten en daar hadden we 7 van de 10 keer ongeveer een jaccuzi

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ja daarom wil ik weten welke huisnummers het wel hebben.... Ik mag een voorkeur geven... Maar de centrale weet het zeg maar niet.

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat is het jammere de huisnummers kun je niet achterhalen de voor keus die je heb kunnen ze ook nog niet garanderen.ik denk zelf dat degene met bubbelbad het verst weg in van de faceliteiten.

Deel Deze Pagina