Is dit nou bekkenpijn?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jennifer0306, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Beste verloskundigen,

Ik ben nu 29.2 zwanger en heb sinds een aantal weken last van mijn onderrug en zij. Ik schreef deze klachten toe aan de blaasontsteking die ik had, maar deze is nu over. Ik merk nu dat de pijn met name komt als ik opsta in de ochtend, zo nu en dan straalt deze pijn uit naar mijn bil en sinds vandaag naar de buitenkant van mijn bovenbeen. Ik heb deze klachten wel alleen rechts. Is dit nou de beruchte bekkenpijn of klinkt het als iets anders? Ook heb ik soms steekjes in de vagina, kan het dat de kleine al oefent met indalen?

Als laatste wilde ik vragen: ik had altijd een wat chronische vaginale schimmelinfectie die niet of slechts tijdelijk wegging van medicatie. Ik heb de behandeling toen een jaar geleden een beetje opgegeven. Nu ik zwanger ben heb ik eigenlijk totaal geen klachten meer van de schimmel! Kan het dat deze uit zichzelf weggegaan is?

Alvast weer heel erg bedankt!

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Klinkt inderdaad als bekkenpijn. Als je er veel last van hebt zou ik naar een Fysio gaan voor tips en oefeningen. Vraag je verloskundige welke goed zijn in de omgeving.
    In de zwangerschap veranderd er veel onder invloed van hormonen. Zo kunnen schimmelinfectie klachten inderdaad verdwijnen!

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina