Hallo dames, Even een schoonmaak vraagje, Ik heb een bubbelbad (normaal bad met van die gaten aan de zijkanten waar dus de lucht/bubbels uit komen) en ik zit altijd zo te klooien om die gaten schoon te maken. Ik zit meestal dan met wattenstaafjes in die gaten (eromheen doe ik gewoon met een doekje dat gaat goed), maar dat duurt wel even haha, dus iemand nog goede tips????? Groetjes Mounia
Inderdaad reiniger van HG. Of met een oude tandenborstel (kijk even of het niet krast in je bad). Succes ermee! Groetjes, Droombeebje
en die reiniger is in elke supermarkt te vinden? en moet ik dan dat spul op een doekje doen en er langs of in die gaten gaan? en de tip van de tandenborstel zal ik zeker eens proberen!
Gewoon vaak genoeg (afhankelijk van hoevaak je het bad gebruikt) het bad vullen met water, HG erbij, en laten bubbelen. Heb nog nooit last van rotzooi gehad.
sandra, ik zit nou echt hier achter mijn pc van " oja natuurlijk moet dat zo!!" haha ik maak het nu altijd schoon zonder het bad te vullen en dan de bubbels aan te zetten, echt een logische oplossing die jij noemt! bedankt voor de (super logische haha) tip!
HG kun je wel bij de meeste drogisten kopen. Ook een aantal supermarkten heeft het wel in de winkel liggen.
Ik gebruik ook de HG reiniger voor whirlpools. De buitenkant van de gaten reinig ik met antikal en een oude tandenborstel. Een pokkewerk trouwens! Als ik het over kon doen dan geen bubbelbad meer....
Jo79, ik ga vandaag naar de stad, daar zullen ze het vast wel ergens hebben dan (ik ga wel even een drogist binnen) sandra, nee idd haha , ik zit mezelf echt uit te lachen haha sidmick, nee, alleen een knop om de bubbels aan en uit te zetten anakin, de buitenkant van die gaten lukt me op zich wel aardig, is dat wat jij zo vervelend vind aan het schoonmaken?
Hier ook de HB whirlpool reiniger.. en een tandenborstel.. vind het geen leuk werkje haha, de oude bewoners hebben hem nooit goed onderhouden dus hoop gauw een nieuw bad te hebben..
Nee, ik vind het hele klusje op zich rotwerk! Eerst dat bad vol, dan die HG reiniger erin, kwartier laten bubbelen, daarna schrik je van de vieze randen in je bad dus weer schoonmaken en dan als finishing touch nog die stomme gaten met de tandenborstel en antikal.... Bah, bah, bah! :x
Ik gooide altijd een halve fles chloor in het bad. Warm water erin en bubbel op zijn hardst. Ik ben blij dat ik van dat bad af ben. Ik zette het zowat nooit aan omdat ik het vies vond en omdat ik de herrie niet echt ontspannend vond.
ja ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het bad haast nooit gebruik, het zat al in ons huis toen we het kochten. chloor ga ik dan ook eens proberen!