toxoplasmose hellup

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door appelsientje, 12 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Hoi allemaal,

Tja, ook ik ben een beetje ongerust.. We hebben vandaag de schutting gezet en ik heb fanatiek meegeholpen. Ik heb tijdens het uitgraven keurig handschoenen gedragen, maar met de planken erin schroeven niet, en nu bedenk ik me ineens dat ik soms handen te kort kwam en af en toe een schroefje in mn mond heb gestopt om die vervolgens weer in de planken te schroeven (gesnapt?). Ik had geen vuile handen, maar ja je weet het niet....

En nu bedenk ik me ineens dat ik natuurlijk zwanger ben en daar heeel voorzichtig mee moet zijn.. wat moet ik nu? Ik ben een beetje ongerust..
    Wie heeft hetzelfde meegemaakt? Wie kan me even geruststellen?

Alvast bedankt. Liefs Appelsientje

2. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik denk dat het wel meevalt hoor!De schroeven hebben neem ik aan niet in de modder gelegen en als je handschoenen aan gehad hebt met de modder dan waren je handen niet vies.
    IN de tuin werken gaat met name om uitwerpselen van ongedierte en katten enzo!Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken!
    Anders kun je altijd de vk bellen voor advies!

3. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    en dan gaat het ook nog eens om poep van jonge katten, waar je mee in contact moet zijn geweest. Trouwens, de helft van de zwangeren is al voor de zwangerschap in contact geweest met toxoplasmose, en heeft dus antistoffen.
    Maar met de adviezen nemen ze altijd het zekere voor het onzekere.

4. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    oke... dus het gaat om de uitwerpselen van de katten in de modder?
    Ja die waren er niet. wel veel katten in de buurt trouwens.
    Geen vieze handen, maar ja die planken hebben ook een beetje in de modder gelegen en misschien zat daar nog een beetje op en dat dan op mn handen.. ik wou alleen dat ik me dat eerder had bedacht dan had ik er nu niet over in gezeten.

sorry hoor, ik maak me ook weer veel te druk.. liefs

5. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    tuurlijk maak je je zorgen, is heel normaal!

Deel Deze Pagina