Hoi meiden! Wilde ff mijn opbeurende verhaal vertellen! Rond week 14 begon bij mij de ellende.. Het begon met zenuwpijn in mijn bil en been, isschias dachten ze... Zo rond week 17 kreeg ik extreme onderrugpijn, SI-gewricht was te instabiel, kon bijna niet lopen of omkerne in bed en er waren dagen dat ik alleen kon janken van de pijn! Soms zag ik het niet meer zitten en kan me nog goed herinneren dat ik in week 22 tegen mijn huisarts zei: ik houd dit niet nog 18 weken vol! Helaas, het enige wat de huisarts zei: ik kan niks voor je doen..naar de fysio blijven gaan en hopen dat het minder wordt, of in ieder geval niet erger! De rotste senario's kwamen voorbij...alleen nog maar kunnen liggen tot het eind? Straks niet achter de kinderwagen kunnen lopen? Hoe zit dat met nog maals zwanger worden? Maar... Sinds week 30 ging het eigenlijk alleen maar beter! En nu? Ik heb gewoon helemaal nergens meer last van! Voel me beter dan ooit! Geen rugpijn meer (ja de standaard vermoeidheidspijn die er gewoon bij hoort!), kan weer normaal lopen, kan normaal uit bed stappen en zelfs weer een beetje swingen met mijn heupies! Ongelovelijk toch? Ik zie het allemaal weer super rooskleurig tegemoed, en kan niet wachten om straks achter de wagen te lopen en mijn kindje trots te showen! Nu kan ik eindelijk zeggen.. Ja zwanger zijn kan ook heel goed voelen! Ben blij dat ook ik dat nog mag meemaken, dat geweldige gevoel van zwanger zijn! Al is het op het laatste! Ik heb mij erg rot gevoeld in de maanden waarin andere zich vaak het best voelen! Zo wilde even mijn blijdschap delen met jullie! en misschien dat andere er hoop uit halen? Ik voelde me vaak onbegrepen en zag vaak alles negatief..maar echt waar meiden, het kan ook de goede kant op gaan! dikke kus miek PS: maarre..die kleine mag nu wel komen hoor..ben nu wel heeel nieuwsgierig geworden!
Fijn hoor dat je het toch nog met een prettig gevoel mag afronden! Kan me voorstellen dat je inmiddels steeds nieuwsgieriger wordt. Ik wens je alvast veel suc6 met de bevalling!
Oh wat heerlijk voor je! Ik wou dat ik dat kon zeggen maar ik gun je het van harte hoor! Geniet nog van de laatste loodjes, sterkte bij de bevalling en ga zo lekker genieten van je kindje! Enne... wandelze achter die wagen zo!
Lieve Miek, Ik ben superrrrrrrrrrrrrrrrrrr blij voor je! Heerlijk dat je het toch nog positief af kan sluiten! Nu nog een snelle bevalling en dan is het helemaal perfect! Het geeft mij ook weer wat moed. Het kan dus nog wel! Ook voor mij! Dikke kus, Maartje
Thx voor jullie lieve reacties! Ben ook helemaal happy! hihihihi Maartje....tuurlijk, ook voor jouw komt alles ok! Straks houd je mijn kindje vast en dan weet ook jij waar je het allemaal voor doet en dan dan zul je zien..... kus miek