na miskraam gelijk weer zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door joyce26, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo,
    ik heb een vraag ik heb in jan een miskraam gehad vanaf dag 1 na de positieve test al steeds lichtroze bloedverlies op 17 jan bloed laten prikken hcg 840 op 19 jan hcg 420 miskraam dus op 21 jan is het echte vloeien begonnen dit heeft een dag of 3 geduurd en 27 jan had ik een echo bij de gyn alles was schoon en zag er goed uit.

nou heb ik op valentijnsdag weer getest (test daarvoor op 2 feb was nog maar een heel licht streepje) en kreeg 2 donkere strepen volgens mijn verloskundige kan ik ervan uitgaan dat dit weer een nieuwe zwangerschap is alleen de assistente die afspraken maakt zei dat het niet zo kon zijn tot ik zei dat ik de vk had gesproken toen zei ze ow ok en die zegt dat het goed is.
    nou is mijn vraag aan u is dit echt een nieuwe zwangerschap? ben nu als ik uitga van me normale cyclus 1 dag overtijd heb foto van de test bijgevoegd.
    alvast heel erg bedankt joyce

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Joyce,

dit is inderdaad een nieuwe zwangerschap.
    Gefeliciteerd!

Mirjam

3. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo,
    bedankt voor uw reaktie helaas is het op 23 feb weer mis gegaan was precies 5 weken nu heb ik gisteren seks gehad en sindsdien heel veel pijn onderin me buik soms heftige krampen dat ik moeite heb met gaan staan en zitten wat zou dit kunnen zijn?? verder blijft er als ik rustig zit een kramperig zwaar gevoel is dit nog een gevolg van de miskraam want dit had ik vorige keer niet of kan het zijn dat me eisprong erweer aan komt??
    ontzettend bedankt voor uw reaktie.
    joyce

Deel Deze Pagina