Het voelt raar daar..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angeline, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angeline

Angeline Actief lid

12 okt 2012
    119
    75
    28
    Utrecht
    Hoi allen!

Sinds afgelopen woensdag heb ik een heel raar gevoel daaronder.. ;)

Het is alsof er lucht/bubbeltjes uit mijn vagina/baarmoeder komt en af en toe denk ik dat ik enorme witte vloed heb.. maar dan is het gewoon droog!

Het enige waarmee ik op dit moment mijn cyclus 'in de gaten' hou is een app op mijn telefoon. In- of rond het afgelopen weekend heb ik mijn eisprong gehad (dat voel ik doorgaans aan de mij bekende maandelijkse hartkloppingen rond eisprong).

Het lucht/bubbeltjes gevoel ken ik wel enigszins omdat ik dat doorgaans 1 dag voor mijn menstruatie heb, maar die verwacht ik 4 oktober pas. Ik heb een zeer nette cyclus.. al een jaar lang precies 27 dagen.

Klinkt het voor iemand bekend in de oren.. zijn er vrouwen die dit ook hebben? Zo ja.. wat betekent/betekende het voor jou, de bubbeltjes en het gevoel dat je vloed hebt maar achteraf kurkdroog bent?

2. Bibababy

Bibababy Actief lid

11 sep 2013
    146
    0
    0
    ik heb die bubbeltjes ook weleens, geen idee wat het is. voel ze meestal rond de eisprong bij mij, en begin van me zwangerschap v me zoon en dochter ook gevoeld maar kan me niet meer voor me halen wanneer dat precies was. gevoel van vloed hebben en dan uiteindelijk niks zien herken ik niet :) bij mij is het er gewoon als ik wat voel haha...

Deel Deze Pagina