Hele erge buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Justme89, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justme89

Justme89 Lid

22 nov 2014
    65
    0
    6
    Afgelopen vrijdag waren vrienden van ons bij ons thuis en hebben we de hele avond monopoly aan tafel gedaan.
    Na ongeveer een uur begon ik buikpijn te krijgen. Ik ging een keer naar de wc omdat ik dacht dat er lucht dwars zat. Maar het ging niet weg. Ik ging weer zitten, en de buikpijn werd steeds erger. Op een gegeven moment schoot ik in de lach, en meteen daarna ontsnapte me een kreun van de pijn. Toen die vrienden weg waren kon ik niet eens meer rechtop staan van de pijn.
    Het leek totaal niet op menstruatiekramp, en het is de hele nacht niet over gegaan. De volgende ochtend was het er nog steeds. Wel draaglijk, maar het was er nog steeds. Hele dag op de bank gelegen en 's middags was het over.
    Verder niet meer over nagedacht.

Gisteravond ben ik bij mijn ouders geweest en op de terugweg in de auto (ongeveer 30 min. rijden) kreeg ik in de laatste 2 km. weer dezelfde buikpijn. Elke keer als ik een bocht door moest of te diep inademde begon het weer enorm te steken. Toen ik thuis was kon ik alleen maar met kromme rug het huis inlopen.
    Meteen op bed gegaan, en toen ik lag werd het iets minder.

Wat kan dit zijn? Het was beide keren nadat ik een poos had gezeten, en het begon beide keren rond 22:30.

Het lijkt totaal niet op menstruatiepijn. Het lijkt in de buurt te zitten van mijn darmen. Maar ik heb ook geen last van obstipatie.

Ik word er enorm onzeker van!:(

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: ik heb het bij mijn eerste zwangerschap 2 nachten achter elkaar gehad toen ik een week of 5-6 zwanger was. 's Nachts enorme buikpijn. Dat zakte toen na een minuut of 20 weg. Ik heb toen gelezen dat het van de darmen kon komen, omdat die in de verdrukking komen en aan de kant geduwd worden door de groei van de bm. Omdat het bij jou 's avonds was, denk ik dat dat het bij jou ook wel eens geweest kan zijn. Ik had overigens ook geen last van obstipatie.

3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik heb het in mijn vorige zwangerschap gehad. Enorm pijnlijk. Dat bleken wel mijn darmen te zijn. Ook ik had geen last van obstipatie, maar volgens de gyn zochten mijn darmen een ander plekje :D
    Mocht je het niet vertrouwen zou ik even contact opnemen met je vk of gyn.
    Sterkte!!

4. Justme89

Justme89 Lid

22 nov 2014
    65
    0
    6
    Oke het is wel een geruststelling dat jullie het herkennen!
    Dan ga ik ervan uit dat het toch mijn darmen zijn die een plekje maken :)
    Bedankt voor jullie reacties!

5. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Klinkt idd echt als je darmen! Die maken plaats voor de groeiende baarmoeder en worden hierdoor verdrukt. Kun je echt heel vervelende stekende buikpijn van krijgen

Deel Deze Pagina