hey mamas heeft iemand hier ook ervaring met bumblies luiers ??? kruidvat beviel hier niet , mijn mannetje heeft nu pampers maar zag bij de supercoop ook bumblies liggen knuff
Hier doen ze het goed. Meestal hebben wij kruidvat, maar soms ook bumblies. Pampers komen er hier niet in...... blijft ze echt niet de hele nacht droog in.
haha, je moet t niet met pampers vergelijken.....maar het zijn wel goede luiers hoor! Bumblies, en ook de moltex van de plus die zijn nog goedkoper. Allemaal prima, voor overdag!
Wij hebben van de week de bumblies gehaald, maar zijn er niet tevreden over. Zijn na paar dagen weer naar de Kruidvat gegaan om die luiers te halen.
Ik vind de bumblies helemaal geweldig!!! Kruidvat/pampers/c1000/aldi enz. Niks vond ik fijn!! En al helemaal die pampers niet!!! Toen de bumblies gekocht voor die geweldige prijs bij de Jumbo, en k wil niks anders meer! Ze zijn misschien idd wat stugger, en dat is msischien wat lastiger met het omdoen. Maar het gaat me niet om wat ik ervan vind, het gaat erom wat er het beste voor Tara werkt. Tara plast heeel veel, en alle andere luiers worden er zo klef vies nat van, en vaak haal ik haar nat uit bedje, vooral met de pampers, de bumblies zuigt het super goed op, en dan nog voelt de luier van de binnenkant niet nat aan.. Wat voor haar bipsje natuurlijk ook een stuk prettiger is! Ideaal! Succes met beslissen!
Grappig dat het per kindje zo verschilt. Wij gebruiken alleen maar Bumblies. Heb een keertje van de Etos gekocht en daar bleef hij niet droog in, lekte er aan alle kanten langs. En die zijn nog stugger dan de Bumblies. Daarom durf ik niet zo goed meer andere te halen, hahaha....