Buch in de bajes vrouwengevangenis

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sallie, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harrinda

Harrinda Niet meer actief

Bij vrouwen heb ik echt meer emoties als bij mannen. Net of ik medelijen heb met ze... echt sorry... Iemand die de vader van haar kinderen vermoord heeft... mij lijkt het logisch dat die man ook behoorlijk wat uitgedaagd heeft. En... soms (heel erg sorry maar zo ervaar ik het nog op dit moment) kan ik wel begrijpen dat je de ander dan iets aan doet... Liever zo dan je kinderen en jezelf wat aan doe. Ik probeer tijdens het kijken wel realistisch te worden maar is moeilijk.. vond menno dan te hard voor die blonde vrouw die zei dat het beter ging maar die drugs op een zwak moment gesmokkeld had... geloof haar dan wel op zo een moment... gelukkig mosschien dat ik daar niet werk en daar beslissingen over moet nemen. Ik zou denk ik te lief zijn... Maar heb zo te doen met mensen die anderen zo kwellen dat ze vanzelf slechte dingen gaan doen en in het gevang komen... :(.

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik snap dat echt niet. Die vrouw is gewoon een moordenaar. Een moord is nooit goed te praten. Als vrouw iemand van het leven beroven en je bent zielig en slachtoffer en als een man het doet moet hij zeker aan de hoogste boom opgeknoopt worden.... :(

3. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Ooooo zit iemand te kijken? Wat verschrikkelijk :(

4. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Mensonterend was het eerste dat in me op kwam.. Lekker naïef dat weet ik, ze zitten daar niet voor niks ;)

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ja ik begrijp die stok in haar situatie niet goed. Gaat me een beetje te ver.
    Lijkt me trouwens sterk dat je alleen voor t stelen van koffie vast komt te zitten.

6. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Ja idd! Kreeg echt medelijden,....... Echt heel erg.
    Maar idd ze zit er vast niet voor niets, ze zegt zelf omdat ze koffie heeft gestolen :(

7. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Vond die stok idd ver gaan, alsof zij nu heel hard weg zou kunnen rennen met die dikke buik :(

8. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Ik vond die stok ook wel erg ver gaan inderdaad. Je hebt toch ook hand en voetboeien? Lijkt me iets prettiger voor een zwangere vrouw.

Verder erger ik me vaak wel hoor. Sommige zetten zichzelf zo in een slachtoffer rol.. en dan die klacht.... hebben zeker niets beters te doen... jeeeeeetje zeg!

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    nou zo dik was ze nog niet toch? ik zou nu ook best een flinke sprint kunnen trekken.

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat klopt maar ja ze had 'alleen' heel veel koffie gestolen om door te verkopen. Ik zeg niet dat t goed is!!! Zeker niet, maar kom op he. Ze is geen gevaar voor de samenleving ofzo. Ik vond t nou ook weer niet mensonterend maar ze hadden dr ook idd voetboeien om kunnen doen.

11. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Als ze echt alleen voor het stelen van koffie vast zou zitten zou ze echt niet zo'n stok nodig hebben denk ik zo.
    Ik vondt het heftig om te zien,maar wel terecht..
    De stok zat niet in haar buik....en ze was echt nog niet zo dik dat ze niet zou kunnen rennen,of een rel zou kunnen ontlokken door er in een ziekenhuis tussenuit te willen knijpen en andere mensen in gevaar kan brengen door ze omver te lopen.

12. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    nou zo'n stok krijg je in de jeugdgevangenis al terwijl je onder ots (dus niet strafrechtelijk maar gewoon om je plek af te wachten waar je daarna heen kan) daar zit om naar de opticien te gaan.

13. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    ik vond het persoonlijk nogal vreemd dat z in die wachtkamer rechtop moest blijven staan. met stok in de broek, EN die handboeien aan die riem om middel.

Maar ze kreeg wel koffie.
    En hoe dacht mevrouw de verpleegster dat deze dame die op had kunnen drinken dan!?

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah ja dat schoot ook door mij heen ja...;) lekker snugger.

15. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Haha ja ze wilde het eerst ook aangeven maar toen bedacht ze zich en zette ze het op tafel.. Lekker awkward inderdaad. Ik vond het ook heftig om te zien, je zal maar in die situatie zitten.. Maarja ze zit er niet voor niets!

Blijf het een prachtig programma vinden. Heel heftig maar Menno Buch doet het zo goed!

16. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Zo wat een heftige aflevering deze week... Heb hem net terug gekeken maar wat zitten er schrijnende gevallen in de gevangenis.
    Heb even een traantje weg moeten vegen pfff

17. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik vind menno echt 10x niets.. ongepast complimentjes maken over hun uiterlijk.. Nee nare man, ik kan me betere interviewers bedenken

18. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Ja bizar, ook dat ene meisje( wat nog steeds psychisch in de knoop zit)met een aansteker in de cel laten zitten, terwijl ze haar huis in de fik had gestoken! Had ik wel even mijn vraagtekens bij.

19. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Klopt, soms kan ik hem wel waarderen omdat hij geen blad voor zijn mond neemt. Maar het is een popie jopie af en toe, vreselijk

20. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ja idd.. Ik vond het ook echt naar om te zien dat ze haar lieten staan met die stok.. Ze zal idd niet voor niets zitten maar kom op hand en voetboeien.. Naja, t zal wel zo moeten.

Deel Deze Pagina