Hebben jullie er 1? Wat staat er op? Ik wil er 1 maken. Heb er nog maar 1 ding op: - naar new york gaan tijdens kerst
- mijn dromen naleven ! Welke dat op wat voor moment in mijn leven ook zouden kunnen zijn. Vreemd genoeg heb ik altijd wel net datgene in mijn hoofd zitten op die manier Nu wachten op mijn picket-fence-huisje, golden retriever en compleet gezinnetje Alles op zijn tijd.
Ja, ik heb een heel wisselende bucketlist. Ik heb het alleen nog nooit op papier gezet. Dat is nog wel een idee!
Weinig lijst nog inderdaad... Dan zou ik vooral in de weken ervoor gaan en een heel dikke jas, wanten en muts opzetten. Kerst zelf is geen bal aan in NY of je moet er familie hebben. - Boroboedoer zien - Grand Canyon zien vanuit een helicopter - thee ceremonie in Japan mee maken (lange zit...) - samen met manlief de appeltjes van Cézanne zien in alle rust - standbeeld(je) maken (boetseren) - Paaseiland bezoeken - oversteek Amsterdam - NY per cruiseschip maken - Zuidpool bezoeken - Alles van Edgar A. Poe lezen - de Torah in het Hebreeuws lezen en bespreken - braaien op de Tafelberg - piano leren spelen - Victoria watervallen zien - St Petersburg naar de Hermitage - leren golfen en bridgen Als ik de staatsloterij win, is mijn lijst zo afgewerkt.. .anders heb ik nog wel een heel leven nodig Mijn 'bucketlist' zijn de dingen die het leven hooguit NOG leuker maken, geen dingen die nodig zijn.. Mijn gezin en een leuke baan zijn feitelijk alles wat ik nodig heb.
hmmm mijn bucketlist bestaat ook vooral uit bestemmingen zie ik zou willen bezoeken... Patagonie, Spitsbergen, Alaska, Galapagos... Maar ook wat persoonlijke dingen - 2 kindjes goed en gelukkig grootbrengen - weer gaan autorijden - ooit in maat 42 passen - een boek schrijven - heeeeel veel wereldliteratuur lezen - in een boerderijtje wonen met een grote moestuin en kippen en varken (deels) zelfvoorzienend zijn Maar ik werk er hard aan door zwanger te zijn van nummer 2 en we maken een rondreis door Zweden in de herfst dus als ik mn ogen een beetje dichtdoe is het net Alaska
Haha, op mijn bucket list staat daadwerkelijk ook als enige: - naar new york gaan tijdens kerst Bijzonder!
Bungeejumpen Verre reis maken Nog een x alleen op een autovakantie S*x met een vrouw haha helaas mag het niet van m'n vriend.
Geen bucketlist maar wel wat we echt nog willen en gaan doen: * Brusje voor de heren via de mmm * Vouwwagen zodat we met kids veel weg kunnen * China roots reis met de oudste met t gezin
Australië! Ja nu dat je het zegt, elke keer dat ik iets van Australië zie zeg ik dat ik erheen wil, dus die komt erbij op mijn lijst. Een rondreis Australië !
Ik heb geen bucketlist, vind het altijd wel grappig. Ach, ik zou er toch alleen maar vakanties en stedentrips opzetten, haha. New York staat echt met stip op nr. 1 en ik kan nu eindelijk, jaaaaahhhh, zeggen dat ik er volgend jaar naar toe ga!! *stuiter stuiter* Verder wil ik nog heel erg veel zien, Barcelona, Rome, London, maar ook alle andere delen van de USA, een rondreis door Canada maken, het noorderlicht aanschouwen. Man en ik hebben afgesproken om minder geld in ons huis te steken (we verzonnen het ene na het andere project) en dat geld te gebruiken voor datgene wat we het liefste doen: meer van de wereld zien. En een hond, die willen we zo graag! Helaas zijn er zijn nog wat praktische zaken die ons tegenhouden en zoals het nu lijkt zijn die er over twee jaar niet meer, maar ik ben bang dat er dan wel weer iets anders is...
Mijn rijbewijs halen voor dat ik 40 word. Maar hoop dat het met 40 gelukt is haha. Denk dat het financieel er nog een tijdje niet in zit. Je kunt niet alles willen. Zoon flierefluitende zijn Vmbo afmaakt. Dochter in feb rustig gaat beginnen met de basisschool. Af en toe nog eens op vakantie gaan. Zusje zit nu in Griekenland all in verzorgd. Zag er wel erg leuk uit. Wie weet. Hoop doet leven.
New York staat op mijn lijst en het maken van een verre reis. En laat dat nu volgend jaar gaan gebeuren!! We gaan naar new York en reizen verder door Amerika.
Wat een coole lijst! Daar neem ik veel dingen van over als je het niet erg vindt Behalve Grand Canyon met een helicopter, CHECK . Supergaaf ook trouwens, heb een foto daarvan op mijn pinpas. Toevoegingen: - vliegbrevet halen / in een zweefvliegtuig vliegen Verder voornamelijk reizen naar: - barcelona - londen - rome - moskou en sint petersburg - wandelen in noorwegen - camperreis door VS en/of Canada (met kids dit keer) - Japan (met de kids dit keer)
Baas boven baas Waar gaan jullie nog meer naar toe? Wij doen de NY trip (5 dagen) zonder dochter. Langer dan dat zou ik echt niet zonder haar willen. Ik had het anders wel geweten
Het noorderlicht zien. Had ook nog Barbra Streisand live te zien en horen maar die droom is nu uitgekomen
We gaan na New York nog een rondreis maken door Florida. Dus misschien klonk ' reizen door Amerika' wat te ruig. Maar voor ons voelt het wel zo Wanneer gaan jullie naar new York?