Ja dat klopt, maar mijn vriend had hem niet gevonden indertijd... (hij kwam naar huis want hij was natgeregend)... Hij staat dus voorlopig nog op de lijst...
Mijn bucketlist: - Naar Lapland op vakantie gaan ( Fins, Zweeds, maakt niet uit ) - En dat dan het liefst rond de kerstperiode - Het noorderlicht mogen aanschouwen - Een week New York - Russisch leren spreken - Gitaar leren spelen - Emigreren - Auschwitz bezoeken ( gaan we a.s. winter doen ). - Door de Schotse Hooglanden reizen - Een geest zien - Hermitage St. Petersburg bezoeken
Oeh! En nog 2 plekken bezoeken, in de hoop geesten te zien: - Hoia Baciu bos in Roemenië - Doll Island in Mexico
Gaaf joh! Wij wilden zoiets voor onze huwelijksreis, met een huurauto een heel groot deel incl. New York gaan zien. Uiteindelijk toch gekozen voor een luilekkervakantie... Klein beetje spijt van Wij gaan in april, voor 5 dagen dus. Ik moet mezelf nog wel af en toe knijpen dat het echt gaat gebeuren... Wanneer gaan jullie? En hebben jullie ook echte must see's en must do's? Wij willen in elk geval heel graag op de fiets door Central Park, lopen over de Brooklyn Bridge en heel misschien (duur!) een helikoptervlucht. Beetje offtopic... Maar het is wel onderdeel van m'n bucketlist
Ooh, wat leuk, een bucketlist! Ik ga erover nadenken en kijken of het haalbaar is en wanneer. Wel leuk om zoiets te hebben. Ik moet wel meteen aan Amerika (Miami) denken, maar dan moeten de kids groter zijn. En dan moet ik ook mijn man wat minder gierig maken, want die vindt alles te duur!
Oh ja Auschwitz! Dat lijkt me zo indrukwekkend... Ik ben bang dat ik er de hele dag zal staan janken. Waarschijnlijk wordt dat de volgende trip met ons tweeën na NY.
Wauw dat is er echt 1; Australië Mijn man wil heel graag naar Nieuw-Zeeland dus we hebben al bedacht dat we over 1.000 jaar ofzo voor een paar maand eerst naar Australië gaan en daarna doorreis naar Nieuw-Zeeland
Hier de belangrijkste afgelopen maand uitgevoerd.. New York en een rondreis door zuid-west Amerika Super gaaf!!!
Oh wat een mooie lijstjes allemaal! De mijne wisselt nog weleens en heb al veel af kunnen strepen van m'n oude lijstjes, maar dat is meer voer voor een ander topic, wat heb je al afgestreept van jouw lijstje of zoiets Maar op het moment staat het volgende nog open; - noorderlicht zien - rondreis door Engeland, Schotland en de Engelse zuidkust - diverse steden in oost Europa - op safari in Tanzania - Met een kano orka's spotten bij vancouver island, Canada - Saxofoon en gitaar leren spelen - In IJsland tussen de continenten snorkelen - schilderen weer oppakken - kinderboek illustreren - de palio in siena zien - nog eens een keer m'n favoriete bandje nareizen tijdens een tournee
Poeh, wat zie ik gave dingen voorbij komen!! Een wens van mij was ook echt naar NY te gaan!! Dat hebben we in 2011 gedaan, daarna doorgevlogen naar Miami! En ik kan je zeggen..... hij staat weer op de lijst! Ik wil ooit terug!!! Nu gaat het niet omdat ik zwanger ben, anders zouden we in sept weer zijn gegaan! Het is geweldig! Verder?? Mijn eigen fotografie bedrijfje volgend jaar verder uitbreiden. Meer shoots!
Ja we hebben een heel lijstje: Empire State building, times square, central park (wilden we ook op de fiets, maar je mag dan niet op de binnenpaden, dus toch maar te voet), yankee stadium, rockefeller centre, vrijheidsbeeld (er gaat een gratis boot naar toe) wall street, grond zero, brooklyn bridge, Carlo's bakery (daar slapen we vlakbij), broadway, central station, de bekende winkels (gewoon om te zien). Ik denk dat ik vast nog wel wat vergeet, maar als je nog tips hebt, of iemand anders, hoor ik ze graag!!
Ik heb niet echt een lijst, maar het lijkt me tof om voordat ik ooit overlijd alle continenten bezocht te hebben. (ooit zelfs overwogen om stewardess te worden om deze droom werkelijkheid te laten worden, hihi)
Mijn bucketlist; het noorderlicht zien De plekken uit Narnia zien in New zeeland Rondreis Australie Helicoptervlucht boven de Grand Canyon Niagara Falls zien van beide kanten een dag meelopen als dierenverzorger in een dierentuin Mezelf accepteren zoals ik ben
@Lise ... hou bij Carlo's rekening met een hele lange wachtrij. Je beste kans maak je op een regenachtige dag (grote plu mee en wat proviand) Noorderlicht... dat wil ik ook!!!! Auschwitz... vreselijk maar inderdaad een must see. Ook erg mooi: Yad Vashem
* rondreizen door Jamaica * op safari met de kids * een boek schrijven en/of illustreren * goede baan opzeggen en iets gaan doen wat ik echt, echt leuk vind * kerst doorbrengen op een zonovergoten strand * naar New York * naar carnaval in Brazillie * van mijn hoogtevrees afkomen en lekker gaan skien * in een weeshuis in een 3e wereldland werken * mijn eeuwige onzekerheid laten voor wat het is, lekker belangrijk wat anderen denkt, en lekker genieten
Qua reizen: Noorderlicht De Kaap in Zuid Afrika Israël/Jordanië Australië New York IJsland .... En nog 100 andere plekken
Helikoptervlucht boven grand canyon - check erg mooi maar t waaide hard dus moest om een zakje vragen NY - Check erg gaaf zelfs ondanks onze verloren koffers (kregen we nacht voor vertrek gelukkig). Top of the rocks is gaaf, greenwich village ook erg leuk daar staat ook t appartement van friends. Hoop ooit nog n rondreis door Amerika te maken! Volgend jaar met zn viertjes naar een grieks eiland das ook wel een droom die uitkomt!
Met mijn gezin naar de mooiste plekjes in Amerika en Canada, waar ik op 18 jarige leeftijd ook geweest ben! Yellowstone NP staat met stip op nummer 1!!! Die natuur daar is zo overweldigend! Dat moeten mijn man en dochter ook gezien hebben. Gelukkig heb ik al een hoop van mijn enthousiasme op manlief kunnen overbrengen. Als we dat gedaan hebben, dan daarna een keer richting Grand Canyon, Bryce, Zion, Yosemite, Sequoia NP. Dat zijn eigenlijk de twee belangrijkste dingen. Huisje verder opknappen is er ook wel een, fijne tuin aanleggen met ruimte voor de konijntjes en misschien twee kippetjes... Ik droom nog even verder !
Naar Disney (Frankrijk zit in de planning, Amerika t liefst!) Naar Amerika, en dan een hele tocht van beneden naar boven maken. Naar Curaçao of Australië op vakantie. Huisje binnen 20-25 jaar afbetalen. Een grote auto kopen (liefst een ML, maar dat is wel heel luxe gedacht ) Tussen de 70 en 75 kilo wegen. Maar vooral mijn gezin compleet krijgen, en SUPERMAMA zijn voor m'n kids!
- new york zien (dubbel check maar wil nog 1x) - rijbewijs halen - afvallen - emigreren naar usa - mn roots in indonesie opzoeken - voor hubby: australie zien - van mn rug en bekken problemen afkomen - big ass waterval zien - met camper door usa reizen en familie daar opzoeken O vergeet er bijna 1: - op vakantie naar usa, huisje aan de bosrand aan een groot meer met een steiger en een boom-schommel.