Hallootjes Net lekker gegeteb, kaasfondue met stokbrood en brocoli. Met vl afgesproken om samen even de afwas te doen maar eerst even de babykleertjes ophangen en nieuwe was weer erin. Hij zat even tv te kijken dus ik ging al naar de keuken en begin alvast. En hij kwan me dus gewoon niet helpen!!! Dus ik klaar licht geiriteerd terug naar de woonkamer, zit meneer gewoon "te pitten"!!!! Daarna deed die net alsof die "nog" sliep, maar volgens mij ontweek hij gewoon de afwas Moest in mezelf erg lachen want zo nep deed meneer haha, nu is hij verder gaan slapen. Prima morgen is jou dagje vrij dus ik ga je dan lekker aan het werk zetten, want meneer doet ook niets in het huishouden Maar wat ik wil berijken met de topic: Wat doet jullie vriend/man om dingen te ontwijken, of wat doe je zelf om te ontwijken Van mezelf weet ik het nu eventjes niet misschien komt dat zo
Ik zet de strijk in de woonkamer + strijkplank, na 4dg staat hij nog daar want dan ben ik blind gestaard op dat ding!!!!! (Ik haat het!!!) Ml,Tsja...die laat dingen zo lang liggen tot hij wel moet en dan gaat hij het snel snel doen als er haast geen tijd is en dan is er natuurlijk weer stress in de toko! Bv: de garage moet opgeruimd en dat stelt hij natuurlijk daaaaaaagen uit. Dan komt er onverwachts bezoek morgen,en dan is paniek..en dat twijg hij ook nog 6 andere dingen moet doen. En hé,je weet...mannen kunnen geen 2 dingen tegelijk
Ik ben zelf een uitstelkoningin Heb nooit zin in het huishouden en laat het dus sloffen. Pas als er bezoek komt, ga ik als een gek opruimen en schoonmaken. M'n vriend helpt dan wel, maar van hem hoeft het niet zo. Het boeit hem echt niet of het netjes of schoon is, haha. Ook heb ik een kamer op zolder die ooit heel leuk moet worden. Een echte hobbykamer, waar ik ook nog boeken kwijt kan en waar mijn kast en m'n kratten met verkleedkleren staan. Maar het is al 4 jaar lang meer een rommelhok... Soms sla ik wel een slag (heeeeeel soms, hihi) maar nu staat er weer allemaal extra troep omdat we een andere kamer leeg moesten maken omdat de tweede bib op komst is. Zucht....
Administratieve dingen zoals telefoontjes, brieven, belastingpapieren enz invullen, echt..... dat haat ik, dus stel ik zo lang mogelijk uit, heb dan een schuldgevoel en wordt er onrustig van tot en met, want ik weet, het moet toch. 1 voordeel: als ik het dan uiteindelijk toch heb gedaan, voel ik mezelf zo braaf en rustig, een heerlijk gevoel
Heb een bloed hekel aan de ramen zemen en de was opvouwen strijken dat doe ik zelden tot nooit. Dus nu staat er al weer een week een wasmand vol met schone kleding die ik moet gaan opvouwen en baal dan zo dat ik het weer voor mij zelf uit schuif. Neem mij zelf voor elke keer gelijk het op te vouwen. Niet dus. Ach boeit mij het. Vandaag wel de vloer gedweild afgewassen gekookt booschappen gedaan katten eten gegeven van zusje. Nu nog eens mijn ramen ik stoor mij daar echt aan op het moment.
Eigenlijk maar één ding, hij heeft er echt een hekel aan de vuilniszak uit de bak te halen. Dus als het dan zover is (na het avondeten), gaat hij standaard een sigaretje roken en vraagt ie aan mij of ik even de zak aan wil geven.
Ja haha dat is nog erger dan mijn was op vouwen de administratie Een vervelend klusje dat te vaak terug komt.
Mijn man loopt altijd straal voorbij de vuilniszakken.. Heel irritant. (we wonen 3 hoog). Ergste is nog dat de vuilniszak weggooien zijn enigste taak in het hele huishouden is, en alsnog doet hij het niet. En ik ontwijk altijd zijn vragen of ik bepaalde toetjes of gerechten wil maken die teveel tijd in beslag nemen, en doe net alsof ik het niet gehoord heb.
Hij heeft eigenlijk niet echt huishoudelijke taken, maar als ik iets van 'm vraag stelt hij het altijd uit. "Mag ik nog even wachten tot de reclame?", "Mag ik even dit spelletje afmaken?" En dan erger ik me kapot, want ik wil dingen op orde hebben en dan doe ik het zelf
Echt he? De schone was weer in de kast opruimen, heb ik ook zoooo'n hekel aan, heb er ooit eens een topic over geopend, welk klusje het ergste vond, ik schreef elke keer, ik ga NU naar boven, maar dan zag ik weer iets wat beneden gedaan moest worden, 4 uur later of zo ging ik eens een keer er ligt nu alweer een mand vol schone was en ik had het gisteren allemaal keurig in de kast gelegd, zucht.... ik ga morgen wel naar boven
Vieze klusjes probeert mijn man te ontwijken! Als onze dochter een poepluier had, als ze moet poepen, als een van de katten heeft gekotst. Alles laat hij voor mij liggen en doet alsof zijn neus bloed.
Alles wat met de was te maken heeft stel ik vaak uit. Dan zijn de washandjes en de onderbroeken weer op en weet ik hoe laat het is
Mijn man zegt serieus dat hij geen poepluiers kan verschonen, echt niet gewoon. Heb toen ook gevraagd hoe hij dat heeft gedaan met ons oudste zoontje toen ik in het ziekenhuis lag na mijn keizersnede van de jongste. Had hij hem uitgekleed in de douche gezet en met de douchestraal zo z'n kont afgespoeld haha.
Inderdaad die schone was opvouwen en weg leggen bahbah, mijn berg zuivere was is nog groter dan de berg vuile was in de wasmand. Verder papierwerk
Kinderen hebben kleren genoeg maar soms krijg ik commentaar van mijn zoon. Waar zijn mijn sokken soms zeg ik zoek maar in de wasmand met schone was haha Mijn dochter heeft het ook al door. Ken je het liedje van Sesamstraat. Mijn moeder ruimt nooit op mijn moeder ruimt nooit op. Dan moet ik lachen haha van ze heeft gelijk.
Haha, jij lijkt op mij! En inderdaad, ik heb meer schone was in de mand liggen (die dus nog moet worden opgeruimd) dan vuile in de wasmand. Heb jij dan ook dat je altijd uit die mand de schone kleding voor iedereen (je kinderen, man en jezelf) haalt? scheelt weer opruimen
Ik vind de was nog wel meevallen. Maar ik strijk ook niet. En we hebben geen droger. Dus na het wassen hang ik het op. En als ik dan een nieuwe was op wil hangen moet de oude er af en dan doe ik gewoon meteen opvouwen. Dan is het ook niet zoveel werk. Zijn dan hoogstens 2 wassen die ik moet vouwen. Als ik het in een wasmand leg met schone was gaat het kreuken en kan ik alles gaan strijken en daar heb ik helemaal geen zin in. Dus dan doe ik het beter meteen. Ik heb een hekel aan afwassen. We hebben geen vaatwasser. Verder heb ik overal een hekel aan. Heb last van bekken dus kan ook niet veel meer en zie ik overal tegenop. Maar vind het zo heerlijk als het gebeurd is.