1 ding en dat is ooit naar Australië gaan voor een maand of 3 Mijn man wil daarna graag door naar Nieuw zeeland hihi. Eerst maar eens wachten tot dat Ivan en zijn eventuele toekomstige broertje of zusje volwassen zijn.
Parashute springen.... geen idee waarom maar het lijkt me best wel gaaf. Rijbewijs halen..... Verder geen idee....
Naar Amerika gaan! Ik wil daar al zolang heen, eindelijk komt in juli mijn droom uit en gaan we emigreren. Ook heel fijn om de familie van mijn man dan weer te zien.
Willekeurige volgorde 1. Een rondreis naar Zuid-Afrika 2. Parachute springen 3. Een vakantie met alleen mn dochter 4. Een vakantie met alleen mn zoon 5. Vrijwilligerswerk doen in een ontwikkelingsland 6. Zelf op een motor rijden 7. Naar Bora Bora 8. Duiken in Green Lake Australië 9. Reis naar en door Amerika 10. Het Noorderlicht zien 11. Een boek schrijven En ik ben natuurlijk altijd op zoek naar leuke toevoegingen
Naar Disneyland Parijs met de kinderen (als de oudste 8+ is) Kermis Tilburg bezoeken Naar ijsland op vakantie naar Langkawi op vakantie naar jamaica op vakantie surprice party voor iemand organiseren Boeket bloemen laten bezorgen bij iemand