Naar zo een wipe outlook gebeuren gaan Een heel groot kerstdiner met zowat alle familie leden Een weekje met familie huisjes huren (zoals in de film grown ups) lijkt me echt super
1. Het noorderlicht. Hopelijk deze kerstvakantie 😍 2. New York. In februari, mits er niet nog meer gedoe in de wereld komt 😔 3. Emigreren, ooit.
- eigen bedrijf, zelf dingen maken met spullen uit de natuur en verkopen aan toeristen plus workshops geven, hier een salaris uit hebben zodat ik mijn eigen tijd kan indelen. - droomkavel vinden en gaan bouwen. - disney cruise in carribisch gebied met de kinderen, daarna staan er nog heeel veel andere bestemmingen op mijn lijstje, voor nu lijkt me dit super.
1. verhuizen naar een grote boerderij en een paard kopen 2. een verre reis maken met de kinderen in de leeftijd rond de 10 jaar 3. een winkel starten
1) het noorderlicht zien (als het goed is eind dit jaar) 2) parachute springen 3) een keer een nieuwe auto
1. Arts worden. 2. Meedoen met de fietselfstedentocht en Nijmeegse vierdaagse. 3. De Olympische Spelen bezoeken.
- Kind(eren) krijgen (mijn droom is drie) - Paardrijden in de sneeuw - Een huis laten bouwen en volledig naar eigen smaak ontwerpen en inrichten (lieft heel milieuvriendelijk / eco), met veel grond voor kippen, een ezel en een varkentje. En weer eens gaan zwemmen, dat is een van m'n eerste doelen.
Ik heb er maar 1 en dat is naar Australië en een rondreis maken. Vanaf het moment dat ik een jaar of 16 was wilde ik dit al. Maar toen kwam ik mijn man tegen, trouwen, kindje etc inmiddels 10 jaar verder en het is er nog niet van gekomen. Mijn man wil ook graag, dus als we later groot zijn en onze zoon is de deur uit, dan gaan we.
Mijn bucketlist: - nog 1 kindje erbij om ons gezin compleet te maken - met ons hele gezin naar de VS voor een rondreis in een luxe camper, zoals in meet the fockers - vakantiehuis in Zuid Afrika, waar de opa en oma van mijn man kunnen wonen en zorgeloos van hun oude dag kunnen genieten. En dat wij er dan 2 keer per jaar heen kunnen om onze familie daar te bezoeken <3 Dingen die zeker weten uit gaan komen! Niet vandaag, maar ooit
- Nog een aantal mooie reizen maken met de kinderen. - Vakantiehuisje kopen in het buitenland. Het liefst zelfs verhuizen naar het buitenland. - Leren skiën en/of snowboarden. Nog nooit gedaan.
Nummer 3 op zeker, dat lijkt me echt zo gaaf om dat mee te maken. (Wel de zomerspelen trouwens, bij de winterspelen vind ik alleen schaatsen echt leuk). De overige 2 zijn: 2) een cruise maken 3) werk vinden dat aansluit bij waar ik voor afgestudeerd ben 4) (ssst, niet verder vertellen, doe gewoon stiekem een 4e) : ons droomhuis ontwerpen en laten bouwen.