Naar de VS westkust, China, Galapagos eilanden, op Safari en het Noorderlicht bekijken. En natuurlijk met stip op nummer 1: twee kindjes krijgen!
- Parashut springen ( en dat zegt iemand die al bang is voor een achtbaan ) - Opleiding in de zorg - Rijbewijs halen - Disneyland met het gezin ( we zijn er al vaker geweest maar wil nu eens een keer samen met het gezin )
Een goede moeder voor mijn dochter zijn, nog veeeel van haar genieten en leuke dingen met haar doen, lekker op vakantie als ze wat groter is. Gewoon, genieten
Altijd als ik aan een bucketlist begin, dan kom ik erachter dat de kinderwens daar niet echt bij/tussen past.. Maar dat is sowieso het dilemma waarin ik nu zit.. -Onder de 80 kilo komen en blijven -Nogmaals een jong paard opleiden tot minimaal Z2/ZZ-licht -Huis van mijn ouders kopen -Rondreis Amerika -Noorderlicht zien (zag ik hierboven staan, lijkt me heeeel bijzonder) -Cruise maken -5 km hardlopen (aan 1 stuk ) -Loterij winnen -Parachutespringen -Enz, enz enz
kheb 2 bucketlisten haha de (ooit) haalbare; - mn kinderen niet zo opvoeden als mijn moeder heeft gedaan. - naar australie (eerst over mn vliegangst heen) - 62kg op de weegschaal zien staan - tatoeage laten zetten - mn kinderen gelukkig zien opgroeien - een eigen paard hebben de niet haalbare; - gezond zijn - nog meer kindjes - sporten - parachute springen.
- Op vakantie in zo'n romantisch hutje boven een tropisch blauwe zee samen met mn man - Beter leren schilderen - Noten leren lezen - Opnieuw gaan studeren nadat ik met pensioen ben gegaan - Huis met een tuin kopen - En het allerbelangrijkste natuurlijk zo lang mogelijk gelukkig leven met mn man en dochter (straks hopelijk twee kindjes)!!! @Moontje: Waarom niet realistisch? Je kunt een week op een bootexcursie gaan vanuit Argentinie. Wij hebben dit zes jaar geleden gedaan. Bereid je dan wel voor op kou en veel golven. Maar die Pinguins zijn te cool! Omdat ze geen natuurlijke vijanden hebben, zijn ze niet bang voor mensen en kun je er zo tussen gaan staan .