Ik ben de motivatie kwijt om te werken

Discussie in 'De lounge' gestart door Jubbos, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik heb van okt 2008 tot sep 2009 door mijn zw in de ziektewet gezeten. Ben nu sinds sep weer aan het werk maar het is niet meer zoals het was er komt een reorganisatie met gedwongen ontslagen, er zijn nieuwe collega's waaronder mijn baas er word enorm over me geroddeld en daarbij te weinig en te simpel werk.

Nu heb ik per 1 jan een nieuwe job thank god!! Maar deze week thuis vanwege buikgriep en was als ik het nr mijn zin had gehad weer gaan werken maar het lukt me niet, ik moet nog 4 weken en ik weet niet hoe ik het op moet brengen, ik wil niet meer maar ik zal maandag toch weer moeten.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Inderdaad, tanden op elkaar en je toch van je beste kant laten zien (lijkt mij).
    Misschien helpt het als je bewust elke dag iets voor het laatst doet? Is puur tussen de oren hoor, maar ik doe dat nu ook (moet ook nog 4x tot mijn verlof). Afgelopen week de aller laatste bestellingen gedaan....voor het laatst mijn papierbak onder het bureau legen dinsdag .. dat soort dingen.
    Succes!
    Zou echt, puur voor jezelf, je dagen wel volmaken!
    Elmo

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja is inderdaad moeilijk om je dan nog te motiveren om naar je werk te gaan, ik snap het helemaal.

Ik heb een andere ban gevonden en toen ik hoorde dat ik aangenomen was heb ik het gelijk tegen mijn basin gezegd en gevraagd of ik mijn vakantie uren op kon nemen, ik had er nog 140 staan en werkte daar 20 uur per week, was geen probleem, dus ik heb de dag uitgewerkt en klaar. oooh ik was zo blij toen ik thuis kwam viel er een flinke last van mijn schouders.

Meid ik wil je veel succes wensen de laatste paar weekjes, denk maar het is nog maar voor even, in het nieuwe jaar heb ik nieuwe baan.

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

oh meid, ik ken het gevoel! ik ben ontslagen per 1 januari (ik was 10 jaar in dienst) wegens een reorganisatie, en nu moet ik dus ook nog 4 weken gemotiveerd mijn werk afronden, erg erg moeilijk maar ik bijt wel door, hou de eer aan mezelf.
    moet jij ook doen! laat ze maar lekker roddelen, dat kan alleen maar betekenen dat hun eigen leven niet interessant genoeg is.

Deel Deze Pagina