Ik wil graag een babyfoon met camera aanschaffen.... De meeste die me wel wat lijken zijn tussen 130 en 150 Kom beetje uit bij de merken luvion, philips en alecto. de meeste kunnen ook ongeveer hetzelfde.. Wie heeft er ook een en wat zijn jullie ervaringen daarmee?? En nog tips wbt de functies? Alvast super bedankt!
Wij hebben ook de luvion maar met terugpraatfunctie, al gebruik ik die nooit. Heel tevreden over. Ruist niet, kan de camera's via het hoofdscher, verstellen en heel helder beeld, ook s'avonds.
Wij hebben de alecto DVM-70. Echt een super fijne babyfoon, met heel veel opties: minimumtemperatuur alarm, verschillende muziekjes, terugpraatknop en een trilfunctie. Dus als je naar de buren op visite gaat kan je de babyfoon in je zak doen en trilt hij wanneer er geluid is in de babykamer. Ik heb hem zelf al een paar keer laten vallen maar hij doet het nog steeds perfect. We kopen voor onze tweede dezelfde.
Wij hebben een Motorola MBP. Net iets duurder dan jouw budget, denk ik. Superblij mee. Spreekfunctie staat erop, maar gebruik ik nooit. Ronddraaiende camera en zoomfunctie vind ik dan weer zeer handig. Batterij houdt lang. En bij de Luvion die we hiervoor hadden, vond ik het zeer vervelend dat het beeld vanzelf opsprong als dochter begon te wenen. Doet deze niet, en dat is dus rustiger als je ligt te slapen.
ik zit te twijfelen tussen luvion supreme connect en de motorola mbp-854 hd connect ze kunnen beiden hetzelfde dus ook via telefoon op camera kunnen en draaien enzo maar ook een gewoon scherm. stel je bent uit eten dan kun jij in het restaurant op je telefoon naar je kindje kijken. de Motorola heeft HD scherm dus vandaar dat ik twijfel. beide zelfde prijs ook heb zelf eerst luvion prestige touch gehad maar deze is helaas doorgebrand in oostenrijk tijdens wintersport
Ik heb laatst een heel stuk gelezen op een nieuwssite dat via een babyfoon op de telefoon sommige babyfoons afgekeken kunnen worden via hackers en die dus ook het beeld draaien e.d.. Op de 1 of andere manier heeft me dat zo'n naar gevoel gegeven dat ik daar nooit voor zou kiezen.