Ook zo verslaafd aan buddypoke? Nou ik wel! Super leuke gadget voor je hyves zeg! http://www.hyves.nl/gadgetgallery/128/BuddyPoke/ Klik op voeg gadget toe en je kunt poken met je vrienden of ze ervoor uitnodigen. Je kunt zo mekaar knuffelen, high five geven en nog veel meer! Helemaal leuk!
klopt, maar je kunt het poppetje dus op jezelf laten lijken en ze dansen samen, ze kussen mekaar, knuffelen mekaar en zo heb je nog veel meer opties, tis echt leuk! Wij bij de maart 2009 mama's zijn al fan!
jaaa! ik heb hem ook al een weekje ofzo. eerst deed ie het niet goed maar de laatste dagen wel. echt super grappig!
Jeps! Hier ook een BuddyPoker, haha! Alleen werkt hij niet meer sinds gisteren... weet niet of het aan mij ligt ofzo of dat er een storing in zit... maar ik mis het al wel!
Bij mij lijkt het niet te werken Version: 2.013 Loading User: 24% Loading Avatar: 0% Loading Interface: 0% blijft hierop hangen
ja dat kan, als ik op mn werk mn hyves open doet ie het wel (100%) maar thuis op mn laptop niet... (blijft ie ook hangen op 24) schijnt vaker voor te komen!
o dat deed ie bij mij ook dacht dat het aan mijn laptop lag.. zo nog een keer proberen. Eerst zometeen auto overschrijven voor manlief, die heeft geen tijd voor pauze en het zelf te doen dus ga ik het maar even doen.